Gå til innhold

Dødsstraff for han som drepte Vera Vildmyren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så derfor skal vi også gjøre oss til mordere? Det gjør jo saken mye bedre?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Så derfor skal vi også gjøre oss til mordere? Det gjør jo saken mye bedre?

Med vennlig hilsen

Han drepte en person med massiv vold. Synes du virkelig han fortjener å leve?

Gjest Istapp
Skrevet

Det var jo bare en kvinne.

Syk?

Det der var virkelig ikke morsomt!

Gjest Kvinnesyn
Skrevet

Syk?

Det der var virkelig ikke morsomt!

Det var ikke meningen å være morsom. Jeg skriver bare det jeg mener.

Skrevet

Jeg håper virkelig du får hjelp, men psykopater tar ikke i mot hjelp frivillig. :(

Gjest Istapp
Skrevet

At det er greit å drepe kvinner?

Gjest Kvinnesyn
Skrevet

At det er greit å drepe kvinner?

Ja

Mrs. Wallace
Skrevet

Men hvem skal drepe ham, da?

Det er feil å drepe folk som dreper folk for å bevise at det feil å drepe folk.

Gjest tror jeg da
Skrevet

Slik jeg ser det er det ikke opp til mennesker å bestemme hvem som skal leve eller hvem som skal dø.

Heldigvis tror jeg på en rettferdig Gud som vil gi folk igjen for det onde og det gode de har gjort mens de levde på jorda. (Gjelder i det hinsidige)

En drapsmann skal dømmes etter de regler og straffeutmålinger som finnes i landet. Dreper man i Norge får man 21 år. Dreper man i f.eks. Iran får man dødsstraff. (Gjelder på jorden)

Blir en drapsmann aldri funnet skyldig men likevel har begått et drap, får vedkommende sin straff i det hinsidige.

Gjest Istapp
Skrevet

Slik jeg ser det er det ikke opp til mennesker å bestemme hvem som skal leve eller hvem som skal dø.

Heldigvis tror jeg på en rettferdig Gud som vil gi folk igjen for det onde og det gode de har gjort mens de levde på jorda. (Gjelder i det hinsidige)

En drapsmann skal dømmes etter de regler og straffeutmålinger som finnes i landet. Dreper man i Norge får man 21 år. Dreper man i f.eks. Iran får man dødsstraff. (Gjelder på jorden)

Blir en drapsmann aldri funnet skyldig men likevel har begått et drap, får vedkommende sin straff i det hinsidige.

''Heldigvis tror jeg på en rettferdig Gud som vil gi folk igjen for det onde og det gode de har gjort mens de levde på jorda. ''

Det tror jeg også,alt vi gjør mot andre kommer tilbake,godt og ondt. Så "Du skal gjøre mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg".

Skrevet

Husk man soner bare 3/4 deler av straffen i Norge. Dvs. 15.75 år. Det er alt for lite når man dreper et annet menneske.

Skrevet

Det handler ikke om hva han fortjener, men hvilket samfunn vi ønsker. Og vi ønsker ikke et samfunn som dreper, selv om fangene er grusomme. Det gjør bare samfunnet grusommere.

USA har strenge straffer og dødsstraff. Norge har relativt milde straffer. Norge har ca 30 mord i året for hele landet. USA har ca 2% av befolkningen i fengsel.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Det handler ikke om hva han fortjener, men hvilket samfunn vi ønsker. Og vi ønsker ikke et samfunn som dreper, selv om fangene er grusomme. Det gjør bare samfunnet grusommere.

USA har strenge straffer og dødsstraff. Norge har relativt milde straffer. Norge har ca 30 mord i året for hele landet. USA har ca 2% av befolkningen i fengsel.

Med vennlig hilsen

Tror du må øke antallet mord i Norge, Sør:(

Gjest solfryd
Skrevet

Det var jo bare en kvinne.

Og jeg mener at sånne som deg burde ha vært kastrert.

Skrevet

Jeg er imot dødstraff!

Jeg mener at den værste straffen må være å leve med de kvaler slike gjerninger gir.

Dessuten er døden for meg, steget videre eller enden på et godt og langt liv. Det er en belønning, en siste hvile. Og det er en gave når man sovner stille inn.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er jaggu glad vi bor i et land der styresmaktene ikke systematisk dreper kriminelle. Sånt blir bare for dumt og primitivt for meg.

Gjest Elextra
Skrevet

Kjenner ikke saken i detalj, men er prinsipielt mot dødsstraff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...