Gå til innhold

Bestefar er død

Anbefalte innlegg

Gjest Guliaf
Skrevet

Jeg savner han så mye. Han var den viktigste i min barndom. Livet mitt er søppel uten han.

Gjest Niccola
Skrevet

Det samme var bestefaren min. Føler med deg.

Skrevet

Kondolerer så mye! Det er veldig trist å miste noen man er glad i.

Gjest Guliaf
Skrevet

Kondolerer så mye! Det er veldig trist å miste noen man er glad i.

Takk.

Gjest Guliaf
Skrevet

Det samme var bestefaren min. Føler med deg.

Takk. At de man setter høyest dør er trist.

Gjest mora2
Skrevet

De beste går først sies det... Å miste noen man er glad i er vondt, forferdelig vondt. Håper du har mange gode minner du kan hente frem. Føler med deg.

*klem*

Gjest kondolerer
Skrevet

Det var trist. Men samtig er det noe fint med å ha vært et så godt menneske at man er dypt savnet.

Gjest queque
Skrevet

De beste går først sies det... Å miste noen man er glad i er vondt, forferdelig vondt. Håper du har mange gode minner du kan hente frem. Føler med deg.

*klem*

En bestefars død kan vel ikke regnes som å gå først? Forøvrig betyr ikke det at sorget og savnet er noe mindre slik innleggsskriver opplever det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...