Gjest Guliaf Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Jeg savner han så mye. Han var den viktigste i min barndom. Livet mitt er søppel uten han. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Det samme var bestefaren min. Føler med deg. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Kondolerer så mye! Det er veldig trist å miste noen man er glad i. 0 Siter
Gjest Guliaf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Kondolerer så mye! Det er veldig trist å miste noen man er glad i. Takk. 0 Siter
Gjest Guliaf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Det samme var bestefaren min. Føler med deg. Takk. At de man setter høyest dør er trist. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 De beste går først sies det... Å miste noen man er glad i er vondt, forferdelig vondt. Håper du har mange gode minner du kan hente frem. Føler med deg. *klem* 0 Siter
Gjest kondolerer Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Det var trist. Men samtig er det noe fint med å ha vært et så godt menneske at man er dypt savnet. 0 Siter
Gjest queque Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 De beste går først sies det... Å miste noen man er glad i er vondt, forferdelig vondt. Håper du har mange gode minner du kan hente frem. Føler med deg. *klem* En bestefars død kan vel ikke regnes som å gå først? Forøvrig betyr ikke det at sorget og savnet er noe mindre slik innleggsskriver opplever det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.