Gå til innhold

Kinner og hårete legger

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• jubalong70

3

• Speak

1

• Glimtipper

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Nei

Hysj, la nå mennene tro det, så slutter de å klage over piggete legger!

Skrevet

Nei, behåring på kvinner varierer like mye som menns behåring.

Skrevet

Hysj, la nå mennene tro det, så slutter de å klage over piggete legger!

Oi, tenkte ikke over at jeg burde vært taktisk her!! ;-)

Skrevet

Neida.

Jeg barberer heller ikke leggene (har aldri gjort det) og siden jeg er ganske lyshåret synes det ikke.

Synes dama er tøff jeg som ikke gidder å følge hårfjerningshysteriet i den vestlige verden...

Gjest behåret
Skrevet

Det varierer veldig. Jeg kjenner flere kvinner med mørkt hår som har så hårete legger som dette, dersom de ikke barberer dem. Det er ikke uvanlig.

Jeg syns det er tøft at hun står i mot barberingstrenden, og det hadde vært flott om det ble mer vanlig.

Skrevet

Så mye hadde jeg nok ikke selv om jeg er av den hårete typen.

Har tatt laserbehandlig et par ganger, så nå er det også mye bedre *ler*

Skrevet

Jeg har kraftig hårvekst og mørke hår, og er nok omtrent slik om jeg ikke barberer meg.

Gjest Litt overrasket
Skrevet

Jeg har kraftig hårvekst og mørke hår, og er nok omtrent slik om jeg ikke barberer meg.

Sexy! ;)

Gjest Litt overrasket
Skrevet

Definitivt ikke...

Joa, du vet det ikke selv, men det er det! :)

Skrevet

Joa, du vet det ikke selv, men det er det! :)

He, he - min kjære synes nå jeg er god å ha uansett om jeg er barbert eller ikke :)

Skrevet

Det er nok forskjellig hvor mye og hvor mørkt hår en kvinne har, dette var i overkant mye etter mine erfaringer, men det er ikke spesielt pent med ubarberte legger:-)))

Gjest Elextra
Skrevet

Det er nok forskjellig hvor mye og hvor mørkt hår en kvinne har, dette var i overkant mye etter mine erfaringer, men det er ikke spesielt pent med ubarberte legger:-)))

''men det er ikke spesielt pent med ubarberte legger:-)))

''

For ikke å snakke om nylig utvokst (og derfor mørkt og stivt) hår på bleke legger! *grøsser litt*.

Skrevet

Jeg får lengre hår enn det der om jeg ikke barberer. Men heldigvis bare på leggene, ikke på lårene eller opp mot navlen som ikke rent få får.

Skrevet

''men det er ikke spesielt pent med ubarberte legger:-)))

''

For ikke å snakke om nylig utvokst (og derfor mørkt og stivt) hår på bleke legger! *grøsser litt*.

...og nettopp derfor burde man vokse/epilere istedet! :-)

Gjest Tatjana
Skrevet

...og nettopp derfor burde man vokse/epilere istedet! :-)

Men det er så vondt!

*pysete*

Skrevet

Men det er så vondt!

*pysete*

Det blir bedre etterhvert.

Første gangen jeg prøvde epilering, var det bare supervondt. Men etter noen år med relativt jevnlig voksing, er det helt uproblematisk.

Voksing er litt vondt, men det går jo så fort over. Omtrent som å rive av et megastort plaster :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...