Gjest Litt overrasket Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Har alle kvinner slike legger om de ikke blir barbert? http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=593952 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Nei Hysj, la nå mennene tro det, så slutter de å klage over piggete legger! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Nei, behåring på kvinner varierer like mye som menns behåring. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Hysj, la nå mennene tro det, så slutter de å klage over piggete legger! Oi, tenkte ikke over at jeg burde vært taktisk her!! ;-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Neida. Jeg barberer heller ikke leggene (har aldri gjort det) og siden jeg er ganske lyshåret synes det ikke. Synes dama er tøff jeg som ikke gidder å følge hårfjerningshysteriet i den vestlige verden... 0 Siter
Gjest behåret Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Det varierer veldig. Jeg kjenner flere kvinner med mørkt hår som har så hårete legger som dette, dersom de ikke barberer dem. Det er ikke uvanlig. Jeg syns det er tøft at hun står i mot barberingstrenden, og det hadde vært flott om det ble mer vanlig. 0 Siter
Speak Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Så mye hadde jeg nok ikke selv om jeg er av den hårete typen. Har tatt laserbehandlig et par ganger, så nå er det også mye bedre *ler* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har kraftig hårvekst og mørke hår, og er nok omtrent slik om jeg ikke barberer meg. 0 Siter
Gjest Litt overrasket Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har kraftig hårvekst og mørke hår, og er nok omtrent slik om jeg ikke barberer meg. Sexy! 0 Siter
Gjest Litt overrasket Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Definitivt ikke... Joa, du vet det ikke selv, men det er det! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Joa, du vet det ikke selv, men det er det! He, he - min kjære synes nå jeg er god å ha uansett om jeg er barbert eller ikke 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Det er nok forskjellig hvor mye og hvor mørkt hår en kvinne har, dette var i overkant mye etter mine erfaringer, men det er ikke spesielt pent med ubarberte legger:-))) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Det er nok forskjellig hvor mye og hvor mørkt hår en kvinne har, dette var i overkant mye etter mine erfaringer, men det er ikke spesielt pent med ubarberte legger:-))) ''men det er ikke spesielt pent med ubarberte legger:-))) '' For ikke å snakke om nylig utvokst (og derfor mørkt og stivt) hår på bleke legger! *grøsser litt*. 0 Siter
ariadne Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Jeg får lengre hår enn det der om jeg ikke barberer. Men heldigvis bare på leggene, ikke på lårene eller opp mot navlen som ikke rent få får. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 ''men det er ikke spesielt pent med ubarberte legger:-))) '' For ikke å snakke om nylig utvokst (og derfor mørkt og stivt) hår på bleke legger! *grøsser litt*. ...og nettopp derfor burde man vokse/epilere istedet! :-) 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 ...og nettopp derfor burde man vokse/epilere istedet! :-) Men det er så vondt! *pysete* 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Men det er så vondt! *pysete* Det blir bedre etterhvert. Første gangen jeg prøvde epilering, var det bare supervondt. Men etter noen år med relativt jevnlig voksing, er det helt uproblematisk. Voksing er litt vondt, men det går jo så fort over. Omtrent som å rive av et megastort plaster :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.