Mary Poppins Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Straffehåndtak i dusjen og alt ting.. mm ;-) "da står a støtt som faen" ... Litt av en fangst han der!! ;-) Interessert? [email protected] 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 *lol*.....jaja, dette må da være litt av en fangst. Du får sende en mail MP, så du får prøvd håndtakene:-) 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 "Her har vi lissom arbeidsbenken da"... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg så på i halvannet sekund, uten lyd og det holdt i lange baner. Han der er ikke noe for meg. *småkvalm* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 He he, jeg tror nok at han kan klare å huke noen på den måten. De som eventuelt svarer slipper å føle seg lurt, han viste veldig godt hvilke verdier og interesser han har. Så mannen var ærlig, det skal han ha! 0 Siter
annegunn Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Hehe, jeg måtte seff sjekke linken og det tok ikke mange sekundene før husets 13-åringen spratt opp fra sofaen for å sjekke: 'Hva er det du driver med???' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.