jubalong70 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Så er jeg i gang med å søke på sommerjobb... Lenge siden jeg har drevet med slikt nå. Jeg skal nå skrive en elektronisk søknad via helseforetakets sider, og der skal jeg også skrive en CV. En av fanene der er tillitsverv. Jeg har skrevet ned nåværende tillitsverv jeg har, men skal jeg ta med verv jeg hadde på f.eks. videregående skole? Det begynner jo å bli endel år siden jeg gikk der nå... (30 år siden!!!) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Hva med å skrive noe generelt, som feks: "hadde diverse verv på skolen, kan om ønskelig utdype dette ved et evt intervju?" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 Hva med å skrive noe generelt, som feks: "hadde diverse verv på skolen, kan om ønskelig utdype dette ved et evt intervju?" Det hadde vært kjekt, men dette er en elektronisk søknad, der det bare er ferdige skjema som skal fylles ut... Uff, ikke greit å være "gammel" og skulle søke jobb... 0 Siter
mirami Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg ville ikke skrevet tillitsverv fra videregående. Det er jo som du skriver en stund siden, og er sannsynligvis ikke veldig relevant for jobben? CVen skal vel egentlig være på ca 1 side blir det sagt fra jobbsøker-eksperter.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 Jeg ville ikke skrevet tillitsverv fra videregående. Det er jo som du skriver en stund siden, og er sannsynligvis ikke veldig relevant for jobben? CVen skal vel egentlig være på ca 1 side blir det sagt fra jobbsøker-eksperter.. Takk for svar. CV'en blir også skrevet elektronisk på ferdige skjema med forskjellige faner som kan fylles ut - deriblant en som heter verv. Men da utelater jeg de gamle vervene 0 Siter
fresja Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det hadde vært kjekt, men dette er en elektronisk søknad, der det bare er ferdige skjema som skal fylles ut... Uff, ikke greit å være "gammel" og skulle søke jobb... Sist jeg søkte jobb, var det vel knapt nok noe som het CV. Jeg skrev alt i en slknad og la ved et par vitnemål. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 Sist jeg søkte jobb, var det vel knapt nok noe som het CV. Jeg skrev alt i en slknad og la ved et par vitnemål. Sukk, ja. Det var i de gode gamle dager Sist jeg søkte jobb skrev jeg faktisk CV, men på ark. Og så skrev jeg søknad, også på ark. La ved vitnemål og attester. Nå skjer alt elektronisk, og ingenting legges ved, men tas evt med til intervju. Tidene forandrer seg... Spennende og skremmende 0 Siter
Lisabeth Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Nei, ikke så gamle saker tar jeg ikke med på CVn. De har sannsynligvis liten relevans for jobben du søker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 Nei, ikke så gamle saker tar jeg ikke med på CVn. De har sannsynligvis liten relevans for jobben du søker. Du har helt rett. Lar det være. Tusen takk for svar 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det er garantert få arbeidsgivere som er interessert i at du var formann i russestyret eller elevrådsleder for 30 år sida. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Skrevet 6. mars 2010 Det er garantert få arbeidsgivere som er interessert i at du var formann i russestyret eller elevrådsleder for 30 år sida. Det var det jeg tenkte meg, men så ble jeg litt usikker da... Takk for svar Og det er altså ikke 30 år siden da!!! Må'kke gjøre meg eldre enn jeg er 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Det var det jeg tenkte meg, men så ble jeg litt usikker da... Takk for svar Og det er altså ikke 30 år siden da!!! Må'kke gjøre meg eldre enn jeg er ''Og det er altså ikke 30 år siden da'' Ja, stusset litt på den! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Skrevet 6. mars 2010 ''Og det er altså ikke 30 år siden da'' Ja, stusset litt på den! Takk Greit at jeg begynner å bli rimelig voksen, men jeg føler ikke noe behov for å være mer voksen enn jeg faktisk er 0 Siter
Gjest 30 nå og da Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Det var det jeg tenkte meg, men så ble jeg litt usikker da... Takk for svar Og det er altså ikke 30 år siden da!!! Må'kke gjøre meg eldre enn jeg er Det er da du som skriver i første innlegg at det er 30 år siden? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Skrevet 6. mars 2010 Det er da du som skriver i første innlegg at det er 30 år siden? Ja, se det... Sånn kan det gå... Det er jo ikke mer enn drøyt 20... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.