Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide. I den første opptredenen på NRK var det såvidt han greide å skjule gliset. Det har tydeligvis gått opp for han hva han egentlig har gjort, og straffen er passe. For han.

Over til de to klovnene Nordby og Gaustad.

http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikkel.php?artid=597998

De har endelig blitt dratt frem fra buskene og er fryktelig lei seg og opprørt over måten Romøren blir behandlet på! Hva med å innrømme/beklage at de planla dette helt fra starten av? Hva med å innrømme at de ikke tålte at Sagen hoppet først? Hva med å innrømme at de varslet media før Romøren hoppet. Hva med å innrømme at den superglatte pressemedlingen fra Romøren var skrevet flere dager før han hoppet?

Ta nisseluene deres og tre av!

Skrevet

Så inni h...... enig!

Annette Sagen kan si så mye hun vil at hun ikke bryr seg. Hun er likevel respektløst behandlet....

trollemor;o)
Skrevet

Dette er så dustete som dt går an. Han har fått beskjed om å hoppe og hopper selvfølgelig. Det er ikke Romøren som skal straffes.

heretter heter det ikke " som å hoppe etter Wirkola" men "som å hoppe før Sagen"

Spiller det virkelig så stor rolle?? De sa jo på radio i forrige uke at det allerede var andre som hadde hoppet der.

trollemor;o)
Skrevet

Så inni h...... enig!

Annette Sagen kan si så mye hun vil at hun ikke bryr seg. Hun er likevel respektløst behandlet....

Jeg lurer på om det ville blitt like mye oppstyr om det hele skjedde "omvendt"..? Neppe.

Gjest Kayia
Skrevet

Enig. Men greier ikke helt å få sympati med Romøren selv om han nå er skjelven i underleppa jeg da. Mistenker han for å være på griner'n føst og fremst fordi han er utestengt fra verdenscuprennene i Lahti og Kuopio som følge av at han kuppet førstehoppet, og ikke fordi han fratok Sagen oppdraget..

Skrevet

Jeg lurer på om det ville blitt like mye oppstyr om det hele skjedde "omvendt"..? Neppe.

Det synes jeg er en unødvendig kommentar.. Man kan ikke spekulere i kanskje, hvis, om.... Det som skjedde, skjedde.. Og jeg tar utgangspunkt i det. Det er greit at man er uenige i hvem som burde få hoppe først.. Men det er skikkelig feigt og maktmisbruk å sende den "de heller syns fortjener det" først.

Folket hadde talt, og det er råttent å bevisst gå imot avstemningen. Det som skjedde var en ren gubbeavgjørelse.. Og jeg synes det var feil å sende Romøren først. Men jeg er personlig kommet over det og livet går videre.

Romøren får uansett ikke noen sympati fra meg.. Sorry..

trollemor;o)
Skrevet

Det synes jeg er en unødvendig kommentar.. Man kan ikke spekulere i kanskje, hvis, om.... Det som skjedde, skjedde.. Og jeg tar utgangspunkt i det. Det er greit at man er uenige i hvem som burde få hoppe først.. Men det er skikkelig feigt og maktmisbruk å sende den "de heller syns fortjener det" først.

Folket hadde talt, og det er råttent å bevisst gå imot avstemningen. Det som skjedde var en ren gubbeavgjørelse.. Og jeg synes det var feil å sende Romøren først. Men jeg er personlig kommet over det og livet går videre.

Romøren får uansett ikke noen sympati fra meg.. Sorry..

Akkurat! Det er ikke Romøren som bør straffes!!!!

Skrevet

Dette er så dustete som dt går an. Han har fått beskjed om å hoppe og hopper selvfølgelig. Det er ikke Romøren som skal straffes.

heretter heter det ikke " som å hoppe etter Wirkola" men "som å hoppe før Sagen"

Spiller det virkelig så stor rolle?? De sa jo på radio i forrige uke at det allerede var andre som hadde hoppet der.

Vel, jeg er ikke helt enig i det, fordi Romøren antar jeg er et tenkende menneske og burde vite hva han bør gjør og ikke.

Han er ikke noe bedre enn de andre som har tillatt dette.

Skrevet

Helt enig med deg. Romøren har fått gjennomgå nok nå.

Skrevet

Akkurat! Det er ikke Romøren som bør straffes!!!!

Tja... det er vel en grunn til at han fikk straff, tenker jeg. Ser ikke på han som noen martyr, jeg altså..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...