Gå til innhold

Sjarmtroll... Mr Rourke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde med han...? Han var jo en skikkelig barsking!! Det er tydleig mer enn bare vanlig aldring som har endret hans utseende...

Husker forresten han var gjest hos Graham Norton for en tid tilbake. Da benyttet han tida som gjest i sofaen til å råflørte med en ung, vakker dame der. Det ble rent pinlig. :-(

http://bluemoviereviews.files.wordpress.com/2009/01/mickey-rourke.jpg

Gjest motbydelig
Skrevet

Hva skjedde med han...? Han var jo en skikkelig barsking!! Det er tydleig mer enn bare vanlig aldring som har endret hans utseende...

Husker forresten han var gjest hos Graham Norton for en tid tilbake. Da benyttet han tida som gjest i sofaen til å råflørte med en ung, vakker dame der. Det ble rent pinlig. :-(

Det han bedriver er mer eller mindre seksuell trakassering, spør du meg. Det er vondt å se på han. Og han fremstiller seg slik hver gang en ser han. Han har tatt en rekke mislykkede operasjoner, men det er ikke hans største problem. Han virker helt blåst i tillegg til å vær en kåt sleiping.

Skrevet

"Skikkelig barsking" var vel en noe drøy påstand ;-)

Skrevet

Du var nok for ung på midten av 80-tallet :-)

Skrevet

Det han bedriver er mer eller mindre seksuell trakassering, spør du meg. Det er vondt å se på han. Og han fremstiller seg slik hver gang en ser han. Han har tatt en rekke mislykkede operasjoner, men det er ikke hans største problem. Han virker helt blåst i tillegg til å vær en kåt sleiping.

Ja, huff, det var skikkelig nedtur å både se han og oppførselen hans... :-( best å lukke øyne og ører og mimre 80-tallet! :-)

Skrevet

Du var nok for ung på midten av 80-tallet :-)

Jeg lekte i sandkassen fram til midten på 80-tallet, så du har unektelig et poeng *s*

Skrevet

Jeg lekte i sandkassen fram til midten på 80-tallet, så du har unektelig et poeng *s*

jeg var 20-21 år da han kom med sine mest kjente filmer, og han var jo en skikkelig snakkis blant oss unge damer:-) :-)

Skrevet

ÆSJ!

Han er bare litt mindre grusom på det første bildet.

...du måtte nok ha sett han i filmene;-)

Skrevet

jeg var 20-21 år da han kom med sine mest kjente filmer, og han var jo en skikkelig snakkis blant oss unge damer:-) :-)

Huff, det var tydeligvis ikke mye å snakke om på 80-tallet. ;-) Har sett på flere bilder nå - han var ikke noe fruktfat etter min smak.

Skrevet

hehe!

Gjest togli
Skrevet

Huff, det var tydeligvis ikke mye å snakke om på 80-tallet. ;-) Har sett på flere bilder nå - han var ikke noe fruktfat etter min smak.

Det er ofte ikke nok med bilder, vet du. Hadde vel mer med filmene han spilte i å gjøre ;) Hvem glemmer ikke den sexy filmen han spilte i sammen med Caree Otis(?).... Han var en sjarmør :)

Gjest Elextra
Skrevet

''...du måtte nok ha sett han i filmene;-)''

Som i 9 1/2 weeks? Ikke et sete i salen var tørt! *S*

Skrevet

''...du måtte nok ha sett han i filmene;-)''

Som i 9 1/2 weeks? Ikke et sete i salen var tørt! *S*

*fnis*

Synes han var ganske barsk i Angel heart også, selv om jeg egentlig ikke har vært den store tilhengeren av de mer forsofne fyrene. Han var jo ikke billedskjønn, men han var barsk, da.

Nå skulle man ikke tro det var samme fyren.

Gjest Elextra
Skrevet

*fnis*

Synes han var ganske barsk i Angel heart også, selv om jeg egentlig ikke har vært den store tilhengeren av de mer forsofne fyrene. Han var jo ikke billedskjønn, men han var barsk, da.

Nå skulle man ikke tro det var samme fyren.

Jeg så ham senest for få uker siden i Barfly, og der er han alt annet enn lekker. Like fullt har han blikket og den sjarmerende avslepne måten å snakke på, og du forstår at han har "it".

Skrevet

Han var bare helt rå. Har du sett 9 1/2 week?

Mista nikket
Skrevet

Alle kan vel kanskje klare 14 på en kveld, det er vel bare å dyppe den en gang pr. stykk. Det står vel ingenting om at han gjorde seg ferdig 14 ganger. Der er det nok få som kan 14 på en kveld. Uff, nå var jeg frekkere enn jeg pleier, flau

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...