Gjest Kakemoms Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Er man litt barnslig hvis man er over 30 og fortsatt synes det er gøy, og ikke minst koselig. 0 Siter
Alana Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Neida! :-) Jeg synes forresten toget Gordon er dritskummelt! 0 Siter
Gjest Kakemoms Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Neida! :-) Jeg synes forresten toget Gordon er dritskummelt! Må bare legge til at dagens Toget Thomas suger litt. Nå er det datanimert 3d. Det liker jeg ikke. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Næsj, Thomas Toget er jo kjempestas det! ) 0 Siter
Gjest ser også på slikt :) Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har en datter på 2 år og vi har lasta ned gamle episoder av Thomas toget. Vi fant bare noen få episoder av Postmann Pat så dette har vi kjøpt en del filmer av. Sitter og småler og ser på vi voksne også. Er mye komisk. Thomas Toget er faktisk ganske så konfliktfylt, det er alltid noen tog som er sure og sinte. Noen barn syns nok det er litt skummelt. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Jo det er man sikkert men hva er galt med det? Jeg liker best ugler i mosen og kometkameratene, og så Mummitrollet. 0 Siter
Gjest Kolebra Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Voksne er egentlig bare små barn med rynker ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.