Gå til innhold

å være alenemor til firlinger+en tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest mammatilettbarn
Skrevet

Hadde ikke orket å være alene og hjemmeværende med 4 barn i de 3 første åra. Da må en da bli utslitt og utrolig lei de små?

Skrevet

Hadde ikke orket å være alene og hjemmeværende med 4 barn i de 3 første åra. Da må en da bli utslitt og utrolig lei de små?

Hjemme med 1 barn kan nok være kjedelig til tider hvis man ikke greier å finne på ting sammen med barnet sitt. Har man derimot 4 små, så tror jeg ikke man trenger å være redd for å kjede seg, da trenger man den tida man har.

Gjest mammatilettbarn
Skrevet

Hjemme med 1 barn kan nok være kjedelig til tider hvis man ikke greier å finne på ting sammen med barnet sitt. Har man derimot 4 små, så tror jeg ikke man trenger å være redd for å kjede seg, da trenger man den tida man har.

Jeg tror ikke det er kjedelig, jeg tror det er utrolig slitsomt og utmattende. Sikkert mange gode stunder også, men må være krevende.. Spørs jo litt hvor mye far og nettverket forøvrig bistår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...