Gjest efexora Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/skifter-bleier-24-ganger-om-dagen-2840481.html hva er denne damen laget av? Jeg syntes ungene så så like ut, de kan vel ikke være eneggede alle sammen? 0 Siter
Gjest mammatilettbarn Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Hadde ikke orket å være alene og hjemmeværende med 4 barn i de 3 første åra. Da må en da bli utslitt og utrolig lei de små? 0 Siter
Maximia Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Hadde ikke orket å være alene og hjemmeværende med 4 barn i de 3 første åra. Da må en da bli utslitt og utrolig lei de små? Hjemme med 1 barn kan nok være kjedelig til tider hvis man ikke greier å finne på ting sammen med barnet sitt. Har man derimot 4 små, så tror jeg ikke man trenger å være redd for å kjede seg, da trenger man den tida man har. 0 Siter
Gjest mammatilettbarn Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Hjemme med 1 barn kan nok være kjedelig til tider hvis man ikke greier å finne på ting sammen med barnet sitt. Har man derimot 4 små, så tror jeg ikke man trenger å være redd for å kjede seg, da trenger man den tida man har. Jeg tror ikke det er kjedelig, jeg tror det er utrolig slitsomt og utmattende. Sikkert mange gode stunder også, men må være krevende.. Spørs jo litt hvor mye far og nettverket forøvrig bistår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.