Gjest åpningstider kiel Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Noen som vet hvor lenge det er åpent i butikker og museumer da? Her er en link til et kjøpesenterne, men jeg skjønte ikke hva som betydde påske: http://www.sophienhof.de/de/service/index.php Båten er inne fra 1000-1400 0 Siter
Sør Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Jeg tviler på at onsdag før påske er fridag i Tyskland. Det er vel kun i Norge at vi markerer Skjærtorsdag? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest jeg bor i Hamburg Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Jeg tviler på at onsdag før påske er fridag i Tyskland. Det er vel kun i Norge at vi markerer Skjærtorsdag? Med vennlig hilsen Både onsdag og torsdag (Gründonnerstag) er helt vanlige dager med jobb og åpningstider. Karfreitag (langfredag) er derimot helligdag. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Jeg tviler på at onsdag før påske er fridag i Tyskland. Det er vel kun i Norge at vi markerer Skjærtorsdag? Med vennlig hilsen Danmark og Island gjør det vel også? 0 Siter
Sør Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Danmark og Island gjør det vel også? Ja, Danmark i hvert fall. Jeg glemte det. Island vet jeg ikke, men jeg antar du har rett! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.