Gå til innhold

Har AP blitt helt ko-ko?

Anbefalte innlegg

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Uansett årsak så må de finne arbeid som betaler mer (eller streike lenge nok til at de får høyere lønn).

Med vennlig hilsen

Eller kanskje det er slik at man er fornøyd med å ha en "trygg" jobb, samt å jobbe med noe man trives med, og heller tjene litt mindre.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

31

• Maximia

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eller kanskje det er slik at man er fornøyd med å ha en "trygg" jobb, samt å jobbe med noe man trives med, og heller tjene litt mindre.

Fordi de er kvinner?

Kommunale ingeniører (hovedsakelig menn) er en trygg arbeidsplass, og jeg antar de trives. De tjener bare mer.

Med vennlig hilsen

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Fordi de er kvinner?

Kommunale ingeniører (hovedsakelig menn) er en trygg arbeidsplass, og jeg antar de trives. De tjener bare mer.

Med vennlig hilsen

''Kommunale ingeniører (hovedsakelig menn) er en trygg arbeidsplass, og jeg antar de trives. De tjener bare mer.'

Det gjør de fordi kommunen må konkurrere med det private næringsliv om de beste ingeniørene.

Skrevet

''Kommunale ingeniører (hovedsakelig menn) er en trygg arbeidsplass, og jeg antar de trives. De tjener bare mer.'

Det gjør de fordi kommunen må konkurrere med det private næringsliv om de beste ingeniørene.

Nettopp.

Så sykepleiere får bare ta et års jordomseiling, inntil helseforetakene er villige til å betale mer.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...