Gjest Megler Smekk Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Uansett årsak så må de finne arbeid som betaler mer (eller streike lenge nok til at de får høyere lønn). Med vennlig hilsen Eller kanskje det er slik at man er fornøyd med å ha en "trygg" jobb, samt å jobbe med noe man trives med, og heller tjene litt mindre. 0 Siter
Sør Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Eller kanskje det er slik at man er fornøyd med å ha en "trygg" jobb, samt å jobbe med noe man trives med, og heller tjene litt mindre. Fordi de er kvinner? Kommunale ingeniører (hovedsakelig menn) er en trygg arbeidsplass, og jeg antar de trives. De tjener bare mer. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Fordi de er kvinner? Kommunale ingeniører (hovedsakelig menn) er en trygg arbeidsplass, og jeg antar de trives. De tjener bare mer. Med vennlig hilsen ''Kommunale ingeniører (hovedsakelig menn) er en trygg arbeidsplass, og jeg antar de trives. De tjener bare mer.' Det gjør de fordi kommunen må konkurrere med det private næringsliv om de beste ingeniørene. 0 Siter
Sør Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 ''Kommunale ingeniører (hovedsakelig menn) er en trygg arbeidsplass, og jeg antar de trives. De tjener bare mer.' Det gjør de fordi kommunen må konkurrere med det private næringsliv om de beste ingeniørene. Nettopp. Så sykepleiere får bare ta et års jordomseiling, inntil helseforetakene er villige til å betale mer. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.