Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Veiing om kvelden er bare tull. (Det har jeg aaaaldri gjort.)

Jeg har hatt perioder hvor jeg har prøvd å gå ned og derfor veid meg ofte, opptil flere ganger om dagen. Det er det overhodet ikke behov for, det virker tvert imot stressende. Hvorfor holder du deg ikke til mandag morgen? Da slipper du unna mange svingninger.

Jeg stusset litt på denne: "når jeg er alene på badet", er det en sjelden luksus når man har barn?

''Jeg stusset litt på denne: "når jeg er alene på badet", er det en sjelden luksus når man har barn?''

He-he - ja, det er egentlig en sjelden luksus, i alle fall om morgenen - selv om det er bedre nå enn for noen år siden da de var små.

Vi har to bad - og det oppe er egentlig det mannen min, jeg og gutten bruker, mens jentene har soverom nede og bruker badet nede. Men ofte kommer jentene opp til oss tidlig om morgenen, og da blir det til at de også er litt på badet oppe før de går ned - og da er det ganske folksomt der mellom 7 og 7.30 ;-)

Ofte prøver jeg å stå opp slik at jeg rekker å tisse, veie meg og begynne å vaske meg før resten av hurven kommer - men som regel kommer de diltende mens jeg sitter på do :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343942-ukas-vekt/page/2/#findComment-2913838
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest - Ingoen -

Høres grusomt vondt ut med det bruddet!

Nå skal du ikke tenke slanking, men å få leget bruddet og bygge opp igjen muskulatur i mage og rygg!

Badeferien er for å kose seg og slappe av - ikke bekymre degover kiloene!!!!

Ja, det har vært veldig vondt - og er det fortsatt..

Vet at det er best om jeg klarer å kose meg på tur, men føler meg ikke vel med disse kiloene og denne slappe magen.. Det har jammen mye for trivselen og humøret at man faktisk føler seg komfortabel og vel!

Tusen takk for oppmuntrende ord, prust! Du selv er jo veldig flink med vektmestringen din da, hold på den motivasjonen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343942-ukas-vekt/page/2/#findComment-2914119
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Veiing om kvelden er bare tull. (Det har jeg aaaaldri gjort.)

Jeg har hatt perioder hvor jeg har prøvd å gå ned og derfor veid meg ofte, opptil flere ganger om dagen. Det er det overhodet ikke behov for, det virker tvert imot stressende. Hvorfor holder du deg ikke til mandag morgen? Da slipper du unna mange svingninger.

Jeg stusset litt på denne: "når jeg er alene på badet", er det en sjelden luksus når man har barn?

hehe, ja det er faktisk litt luksus å ha tid på badet for seg selv når man har små barn - spesielt på de travle hverdagene når alle skal avgårde!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343942-ukas-vekt/page/2/#findComment-2914122
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Au au, det hørtes vondt ut! God bedring!

Det er fortsatt så kort tid etter fødselen at du skal konsentrere deg mest om den lille (og de to andre små). Du får mer enn god nok tid til å tenke slanking senere. Kjøp deg en god badedrakt med "hold in" over magen, og nyt badeferien.

Tusen takk!

hmm.. har en badedrakt, men trives best i bikini. Syns badedrakt er litt klamt når man har badet - tørker fortere i bikini! Men det er jo lurt i forhold til magen da..hehe! Takk for tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343942-ukas-vekt/page/2/#findComment-2914127
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...