Sør Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Gartulerer med dagen! Jeg håper så mange som mulig benytter anledningen til å gå i et av togene i de forskjellige byene. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk! Og ja, vi skal gå i tog her. Det blir 30. året for min del ... 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Takk, jeg har sluttet å gå i tog fordi runden er så bratt, men dattera mi har overtatt. 0 Siter
Sør Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Skrevet 8. mars 2010 Takk, jeg har sluttet å gå i tog fordi runden er så bratt, men dattera mi har overtatt. Det er bra! Med vennlig hilsen 0 Siter
Angustia Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk, Sør! Har gått i mange tog i mitt liv, men her på tettstedet vi bor nå, er det ingen markering :-((( Hadde jeg hatt tid og overskudd skulle jeg tatt initiativ til en eller annen form for arrangement, men vi har da markert dagen på vår måte :-) En fortsatt god kveld til deg fra 0 Siter
Sør Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk, Sør! Har gått i mange tog i mitt liv, men her på tettstedet vi bor nå, er det ingen markering :-((( Hadde jeg hatt tid og overskudd skulle jeg tatt initiativ til en eller annen form for arrangement, men vi har da markert dagen på vår måte :-) En fortsatt god kveld til deg fra Er det ikke NSB som sier at "det går alltid et tog"? :glis: Takk, og ha en fin dag! Med vennlig hilsen 0 Siter
Angustia Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Er det ikke NSB som sier at "det går alltid et tog"? :glis: Takk, og ha en fin dag! Med vennlig hilsen Hehe :-))) Ja, her er 8. mars-toget like pålitelig som NSB! Så da er det jo naturlig for en gammel feminist å avslutte kvinnedagen på DOL *kremt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.