Helmi Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Har aldri falt meg inn å tenke tanken en gang. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nei. Pleier du å tipse tannlegen også? 0 Siter
løvinne71 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Det har jeg aldri gjort. Har ikke tenkt tanken engang.. 0 Siter
Jeg er en jente Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nei det er mer en amerikansk greie. Tipser aldri noen andre enn for eksempel drosjesjåfører eller kelnere. Og da kun om servicen har vært ordentlig god. Tipser aldri en sur kelner eller for eksempel en drosjesjåfør som ikke hjelper meg med bagasjen. 0 Siter
Mrs D Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Aldri. Betaler ikke driks i butikker der jeg kjøper andre varer heller. Ser vel egentlig på en frisørtime som en vare jeg kjøper. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Har aldri falt meg inn. Men jeg har tenkt noen ganger at frisøren burde tipse meg som faktisk kommer og betaler, så ubegripelig dyrt som det ofte er ) 0 Siter
Gjest me et moi Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nope, kunne ikke falt meg inn engang. Hvorfor føler du at du må det?? 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 jeg får driks av ganske mange, men ikke alle.. noen får jeg ti kr av, andre 50-100 kr.. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Driks? Drikker du hos frisøren da? Ja, blir ofte spurt om jeg vil ha en kopp kaffe. Takker jeg ja får jeg nescafe i plastkopp til kr ti. Gir ikke tips, nei. Det er dyrt nok som det er! 0 Siter
Gjest betaler da nok Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Frisørene er så dyre at der legger jeg aldri igjen driks nei 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Ja, blir ofte spurt om jeg vil ha en kopp kaffe. Takker jeg ja får jeg nescafe i plastkopp til kr ti. Gir ikke tips, nei. Det er dyrt nok som det er! Jøss, for en dum og gnien måte å presentere seg som servicebedrift på. Det koster sannsynligvis kr 0,50 å servere en kopp pulverkaffe, og dette burde de bygget inn i de andre prisene - sånn som min frisør gjør. Hos meg gir de ofte med produktprøver, serverer kaffe/ te og et par småkaker til - og det uten at dette settes på sluttregningen. Om de i utgangspunktet har lagt på prisen på klipp m kr 5,- merker jo ikke jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.