SoriaMoria Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Har sendt inn reiseregningsskjema til HELFO - og alt jeg mangler på å få utstedt frikort er å få kvittering fra dem som jeg kan sende inn til NAV. Det var for fire uker siden. Fortsatt må jeg visst regne med å vente i to uker, sa de på telefonen. NAV kommer sikkert også til å bruke noen uker på saksbehandlingen. Siden jeg går nesten ukentlig til spesialist, kommer jeg til å ha betalt rundt 3000 i egenandeler i mellomtiden, 2000 av dem i reiser... Jeg får dem naturligvis igjen - men det er mye penger å legge ut. Det kommer jo til å ta ytterligere 6 uker for å få igjen -de- reisepengene også. Fint med frikortordningen, når man må legge ut tusenvis av kroner i månedsvis etter man har oppnådd frikorttaket! *Knurr!* (Har ingen spørsmål, måtte bare fortelle noen hvor irritert jeg er på det "geniale" nye opplegget med at NAV ikke lenger skal ta seg av reiseregningene i forbindelse med lege/ sykehusbesøk. ) 0 Siter
Gjest nav og nav Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Pasientreiser og Helfo er da vel heller ikke det samme? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Skrevet 8. mars 2010 Pasientreiser og Helfo er da vel heller ikke det samme? Helt presist burde jeg skrevet "Helseforetakenes senter for pasientreiser" eller "HELFO senter for pas. reiser" Altså er Pasientreiser en del av HELFO. 0 Siter
Gjest nav og nav Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Helt presist burde jeg skrevet "Helseforetakenes senter for pasientreiser" eller "HELFO senter for pas. reiser" Altså er Pasientreiser en del av HELFO. ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.