Gjest Kongen i trusen Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Har ikke dusjet på en uke. Lukten er ikke så ille under armene mer. Jeg tror kroppen venner seg til det. 0 Siter
Gjest Kongen i trusen Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Gjelder det et veddemål? Næsj, jeg er helt alene. De eneste som kan reagere på lukten er de jeg møter på butikken. Derfor er jeg ikke så nøye. Jeg tenker de får klare det. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Er ikke lukta som har begynt å avta vettu - det er nesa di som er blitt immun 0 Siter
Gjest Kongen i trusen Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Er ikke lukta som har begynt å avta vettu - det er nesa di som er blitt immun Ah, jeg skjønner! 0 Siter
rose23 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Næsj, jeg er helt alene. De eneste som kan reagere på lukten er de jeg møter på butikken. Derfor er jeg ikke så nøye. Jeg tenker de får klare det. Ha ha ha. Herlig :-) Du stinker sikkert ja... 0 Siter
Gjest Kongen i trusen Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Ha ha ha. Herlig :-) Du stinker sikkert ja... Nei, det gjør jeg ikke! 0 Siter
Gjest Dusje-Marja Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nei, det gjør jeg ikke! Du bare kjenner det ikke selv. Dusj tre ganger om dagen, så er du på den sikre side. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.