Gå til innhold

Er alle innleggene deres her sanne?

Gjest Jeg er en ganske annen enn du tror

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg er en ganske annen enn du tror
Skrevet

Jeg skriver ofte innlegg her som egentlig hander om andre jeg kjenner, men som jeg skriver omi jeg-person. Andre ganger kan jeg skrive om meg selv som om det handler om andre. Av og til kan jeg også dikte en historie fordi det er noe jeg vil ha svar på, og å sette det inn i en ramme gjør det mer interessant å lese. Men som regel er innleggene mine sanne når det gjelder innhold, men ikke når det gjelder person.

Hvordan er det med dere?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Line

2

• cathlin

2

• Dorthe

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Noe sier meg at du egentlig ikke skriver på denne måten, men du mistenker andre for det, og vil gjerne ha det bekreftet ved at de svarer her.

Gjest en grønn ball
Skrevet

Jeg skriver om meg i jegperson, og evt om andre som andre. Alle innleggene er sanne. Kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg skulle gjøre det annerledes.

Skrevet

''Jeg skriver ofte innlegg her som egentlig hander om andre jeg kjenner, men som jeg skriver omi jeg-person. Andre ganger kan jeg skrive om meg selv som om det handler om andre. Av og til kan jeg også dikte en historie fordi det er noe jeg vil ha svar på, og å sette det inn i en ramme gjør det mer interessant å lese. ''

Nei, dette gjør jeg ikke.

Men jeg kan si "en kollega" el lign hvis jeg mener "moren til en venn av sønnen" eller "søsteren min", i tilfelle noen av de sistnevnte skulle lese her inne...;-)

Skrevet

Noe sier meg at du egentlig ikke skriver på denne måten, men du mistenker andre for det, og vil gjerne ha det bekreftet ved at de svarer her.

*he he*

Gjest en grønn ball
Skrevet

Og da motsier du ikke deg selv nå? :-p

Gjest hønse-Magda
Skrevet

''Er alle innleggene deres her sanne?''

Selvfølgelig!

Gjest Elextra
Skrevet

Og da motsier du ikke deg selv nå? :-p

Hvordan da, mener du?

Skrevet

Vi er egentlig bare rundt 20 stykker her inne som skriver under forskjellige nick og masseproduserer falske innlegg. Det er en fulltidsjobb skal jeg si deg.

Gjest herbert og hermine
Skrevet

Fordelen med nettforum er at man kan framstå akkurat som den det passer å være der og da, det være seg mann eller kvinne, ung eller gammel, syk eller frisk. Og det hender det at jeg benytter meg av. Men jeg skriver som oftest som meg selv, både når jeg stiller spørsmål og svarer på tråder.

Gjest en grønn ball
Skrevet

Hvordan da, mener du?

Hun skriver at hun ofte skriver om andre, men i jegperson.

Du skriver at du ikke tror på henne, men mistenker henne for å skrive om andre i jegperson.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg dikter ikke opp historier eller skriver i jeg-form noe som gjelder andre (eller motsatt). Men det hender at jeg for å anonymisere skriver om hva som har skjedd hvem. For eksempel kan jeg si at "venninnen min gjorde" når det egentlig var min søster, eller at "moren min sa" når det var tanten min.

Dessuten var det ingen på dol som trodde meg da jeg fortalte at jeg jobber som tannlege på Askim. ;-)

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Vi er egentlig bare rundt 20 stykker her inne som skriver under forskjellige nick og masseproduserer falske innlegg. Det er en fulltidsjobb skal jeg si deg.

Det skal jeg hilse og si det er. Dårlig betalt er det også.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Jeg skriver ofte innlegg her som egentlig hander om andre jeg kjenner, men som jeg skriver omi jeg-person. Andre ganger kan jeg skrive om meg selv som om det handler om andre. Av og til kan jeg også dikte en historie fordi det er noe jeg vil ha svar på, og å sette det inn i en ramme gjør det mer interessant å lese. ''

Nei, dette gjør jeg ikke.

Men jeg kan si "en kollega" el lign hvis jeg mener "moren til en venn av sønnen" eller "søsteren min", i tilfelle noen av de sistnevnte skulle lese her inne...;-)

''Men jeg kan si "en kollega" el lign hvis jeg mener "moren til en venn av sønnen" eller "søsteren min", i tilfelle noen av de sistnevnte skulle lese her inne...;-)''

Sånn gjør jeg det også. Kjønn og alder, kan jeg også forandre på.

Skrevet

Jeg dikter ikke opp historier eller skriver i jeg-form noe som gjelder andre (eller motsatt). Men det hender at jeg for å anonymisere skriver om hva som har skjedd hvem. For eksempel kan jeg si at "venninnen min gjorde" når det egentlig var min søster, eller at "moren min sa" når det var tanten min.

Dessuten var det ingen på dol som trodde meg da jeg fortalte at jeg jobber som tannlege på Askim. ;-)

''Dessuten var det ingen på dol som trodde meg da jeg fortalte at jeg jobber som tannlege på Askim. ;-)''

...men det var noen som trodde meg da jeg skrev at vi etter å ha forsøkt torvstrø på hytta en måneds tid bestemte oss for å gå tilbake til å bruke dopapir...;-)

Skrevet

Mine er sanne, kan ikke huske at jeg har funnet opp noe gitt. Derimot er det mye i livet mitt jeg unnlater å skrive om for jeg da synes jeg utleverer meg sjøl og ungene mine

Skrevet

;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hun skriver at hun ofte skriver om andre, men i jegperson.

Du skriver at du ikke tror på henne, men mistenker henne for å skrive om andre i jegperson.

Ah, sånn!

Men mitt poeng var først og fremst at jeg antok at hun mistenker andre for å gjøre dette i mye større grad, og at hun ønsker å få dette bekreftet.

Skrevet

Ah, sånn!

Men mitt poeng var først og fremst at jeg antok at hun mistenker andre for å gjøre dette i mye større grad, og at hun ønsker å få dette bekreftet.

Ikke utenkelig!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Dessuten var det ingen på dol som trodde meg da jeg fortalte at jeg jobber som tannlege på Askim. ;-)''

...men det var noen som trodde meg da jeg skrev at vi etter å ha forsøkt torvstrø på hytta en måneds tid bestemte oss for å gå tilbake til å bruke dopapir...;-)

He he, det må være fordi du framstår som mer troverdig enn meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...