Gjest forebygging, er det slik eller? Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 tenker da på feks skolehelsetjeneste ikkr følger opp barn og unge som sliter med psyken sin? og det sosiale. Har en formening om at mange trenger hjelp og ikke får det, eller er jeg helt på jordet? iallefall er problemene blitt så omfattende, at en trenger mer hjelp enn hvis de hadde fått hjelp tidligere. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Konsekvensene av det kan bli store ja. Tenker på mobbere,de må jo ha problemer, siden de behandler andre på den måten. Tenker på hvordan de blir som voksne,hvis det bare får lov å utvikle seg. Man burde hatt støttegruppe for både ofre og mobbere,mobbere må rett og slett lære seg sosiale spilleregler. Hvis ikke de lærer det hjemme,må andre trå til. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Konsekvensene av det kan bli store ja. Tenker på mobbere,de må jo ha problemer, siden de behandler andre på den måten. Tenker på hvordan de blir som voksne,hvis det bare får lov å utvikle seg. Man burde hatt støttegruppe for både ofre og mobbere,mobbere må rett og slett lære seg sosiale spilleregler. Hvis ikke de lærer det hjemme,må andre trå til. Dette synes jeg var et veldig godt svar :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Min oppfatning er at det har blitt bedre de siste årene, og større åpenhet. Håper det utvikler seg i riktig retning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.