Gjest Ulvinnen Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Denne artikkelen likte jeg: http://www.aftenposten.no/viten/article3556375.ece Det ser ut til at jeg kan ta et glass rødvin med veldig god samvittighet 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Puh! Også jeg som trodde tørr hvitvin var det beste. Betyr det at jeg "må" drikke begge deler? :-) 0 Siter
Mirabell Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Puh! Også jeg som trodde tørr hvitvin var det beste. Betyr det at jeg "må" drikke begge deler? :-) ''Betyr det at jeg "må" drikke begge deler? :-)'' Bør nok det, ja, for å være på den sikre siden :-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 ''Betyr det at jeg "må" drikke begge deler? :-)'' Bør nok det, ja, for å være på den sikre siden :-) ...og med begge hender også!! 0 Siter
Axcia Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 ...og med begge hender også!! Jeg får bare feilmld når jeg sender mail til deg. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jeg får bare feilmld når jeg sender mail til deg. Sendte deg nettopp en mail - se om du får den. Har du svart på mail fra meg eller skrevet adressen manuelt? Hvis det siste: Husk at det er hotmail.NO og ikke .com. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jeg får bare feilmld når jeg sender mail til deg. Kom fram nå - besvart 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Ser bra ut det der. :-) Liker å ta et glass vin som avslutning på dagen. (men det skjer ikke hver dag da). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.