Gå til innhold

Islamhat

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• hidi, the scorpion

12

• Mrs. Wallace

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Articolato
Skrevet

Er ikke rart man er skeptiske til muslimer når man ser "hard core" muslimer skjære over hodet til amerikanere som tjenestegjør i Irak.

hidi, the scorpion
Skrevet

Er ikke rart man er skeptiske til muslimer når man ser "hard core" muslimer skjære over hodet til amerikanere som tjenestegjør i Irak.

Helt enig:(

Jeg frykter virkelig den religionen...

Gjest liljana
Skrevet

Helt enig:(

Jeg frykter virkelig den religionen...

Så enig hidi. Det gjør jeg også...

Skrevet

Ble du skeptisk til kristendommen på grunn av nazismen?

Eller gjelder slike generaliseringer kun "de andre"?

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Med vennlig hilsen

''Ble du skeptisk til kristendommen på grunn av nazismen?

Eller gjelder slike generaliseringer kun "de andre"?''

Å følge Jesus har ingenting med nazismen eller andre -ismer;) Jesus var/er ikke-voldelig og ikke-politisk;)

Gjest liljana
Skrevet

Med vennlig hilsen

Jeg er skeptisk til islam pga deres kvinnesyn blandt annet. Tvangsekteskap, omskjæring, terrorisme, m.m.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er skeptisk til islam pga deres kvinnesyn blandt annet. Tvangsekteskap, omskjæring, terrorisme, m.m.

Omskjæring finnes i Sør-Amerika og Sri Lanka. Den har ingenting med islam å gjøre.

Gjest segunda
Skrevet

''Ble du skeptisk til kristendommen på grunn av nazismen?

Eller gjelder slike generaliseringer kun "de andre"?''

Å følge Jesus har ingenting med nazismen eller andre -ismer;) Jesus var/er ikke-voldelig og ikke-politisk;)

Det står ikke mer om vold i Koranen enn i Bibelen.

Gjest liljana
Skrevet

Omskjæring finnes i Sør-Amerika og Sri Lanka. Den har ingenting med islam å gjøre.

Jeg vet det. Forsvarer du tvangsekteskap også?

Gjest segunda
Skrevet

Jeg forsvarer ingenting. Jeg kommenterte at omskjæring har ingenting med islam å gjøre. Det er over fire tusen år gammel tradisjon.

hidi, the scorpion
Skrevet

Selvfølgelig har det røtter i Islam.... Bare ekstrem islamisme:(

Og disse røttene sprer seg som pest i det muslimske samfunn, og forpester samfunnet:(

Gjest segunda
Skrevet

Og disse røttene sprer seg som pest i det muslimske samfunn, og forpester samfunnet:(

Nei det har ikke røtter i islam. Røttene til omskjæring er over fire tusen år gamle.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det står ikke mer om vold i Koranen enn i Bibelen.

JO, det gjør det;)

Vi har Jesus, som ikke tolererer vold overhodet, men de har Muhammed som oppfordrer til vold....

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei det har ikke røtter i islam. Røttene til omskjæring er over fire tusen år gamle.

Vis meg kilder til det!

Skrevet

Kvinnelig kjønnslemlestelse har ikke noe med islam å gjøre!

Det er kulturelt betinget, og kristne, animister og muslimer i noen geografiske område gjør det.

De siste som bedrev religiøs kvinnelig kjønnslemlestelse var protestantisk kristne grupper i USA for ca 160 år siden, i følge Amnesty International.

====

Omskjæring av gutter er religiøst innen islam og judaisme, og kulturelt i USA (også blant kristne).

====

Kritiser gjerne religioner, men gjør det på korrekt basis.

Vedr. terrorisme: Noe slikt som 9 ut av 10 terrorangrep i Europa de siste årene er blitt utført av kristene/europeere (ikke muslimer).

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

JO, det gjør det;)

Vi har Jesus, som ikke tolererer vold overhodet, men de har Muhammed som oppfordrer til vold....

Nei det gjør det ikke. Jeg har lest begge deler, men gidder ikke finne linker. Jeg er for lat rett og slett.

Å sammenligne Jesus og Mohammed er bare tull.

Skrevet

Nei, religøst betinget kvinnelig kjønnslemlestelse er faktisk et protestantisk kristent fenomen, som heldigvis er utdødd.

Og kvinnelig omskjæring (kulturelt) gjøres av kristne, animister og muslimer, og er mye ELDRE enn islam, så hvordan kan det være muslimsk?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei det gjør det ikke. Jeg har lest begge deler, men gidder ikke finne linker. Jeg er for lat rett og slett.

Å sammenligne Jesus og Mohammed er bare tull.

Nettopp, like idiotisk som å sammeligne kristendom med islam:(

Skrevet

Hvor har segunda forsvart det?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...