Gå til innhold

Islamhat

Anbefalte innlegg

Skrevet

JO, det gjør det;)

Vi har Jesus, som ikke tolererer vold overhodet, men de har Muhammed som oppfordrer til vold....

Tro ikke at jeg er kommet for å bringe fred på jorden. Jeg er ikke kommet for å bringe fred, men sverd.

Matt. 10:34

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• hidi, the scorpion

12

• Mrs. Wallace

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest liljana
Skrevet

Hvor har segunda forsvart det?

Med vennlig hilsen

Sier ikke at hun har forsvart det. Regnet med det ettersom hun kommenterte bare omskjæringen og ikke det andre jeg skrev om tvangsgifte, kvinnesyn og terrorisme.

Gjest segunda
Skrevet

Nettopp, like idiotisk som å sammeligne kristendom med islam:(

Det er du som driver med sammenligning hele tiden. Det er bra at du endelig ser hvor idiotisk det er.

Du startet med sammenligning av Mohammed og Jesus, og jeg sa at det var tull. Fint at vi er enige.

Skrevet

Sier ikke at hun har forsvart det. Regnet med det ettersom hun kommenterte bare omskjæringen og ikke det andre jeg skrev om tvangsgifte, kvinnesyn og terrorisme.

Så fordi man korrigerer en del av det du skriver feil, så "støtter" eller forsvarer man plutselig alt det andre?

Terrorismen er feil.

Kvinnebehandlingen er trolig sånn circa lik uansett religion i de landene det er utbredt. Hinduisme er i hvert fall ikke noe bedre.

Og arrangerte ekteskap/tvangsgifte er muslimer heller ikke alene om. Jeg er ikke engang sikker på om det er lov innen islam - det husker jeg ikke.

Med vennlig hilsen

Gjest liljana
Skrevet

Så fordi man korrigerer en del av det du skriver feil, så "støtter" eller forsvarer man plutselig alt det andre?

Terrorismen er feil.

Kvinnebehandlingen er trolig sånn circa lik uansett religion i de landene det er utbredt. Hinduisme er i hvert fall ikke noe bedre.

Og arrangerte ekteskap/tvangsgifte er muslimer heller ikke alene om. Jeg er ikke engang sikker på om det er lov innen islam - det husker jeg ikke.

Med vennlig hilsen

Hvis tvangsgifte er forbudt innen islam, må de jaggu meg begynne å reagere. For en vits...

Skrevet

Hvis tvangsgifte er forbudt innen islam, må de jaggu meg begynne å reagere. For en vits...

Nåja, det er forbudt å snyte på skatten i Norge.

Det er dog en forskjell mellom arrangerte ekteskap, og tvangsekteskap. Arrangerte ekteskap var også vanlig i Europa for ikke så lenge siden.

Husk også at i mange tolkninger av islam har kvinnen lov til å skille seg.

Innen kristendommen (2/3 er katolikker) så er skillsmisse fremdeles forbudt.

Verden er langt mer nyanset enn du skulle tro!

Med vennlig hilsen

Gjest liljana
Skrevet

Det er dog en forskjell mellom arrangerte ekteskap, og tvangsekteskap. Arrangerte ekteskap var også vanlig i Europa for ikke så lenge siden.

Med vennlig hilsen

Du er morsom du Sør;)

Skrevet

Du er morsom du Sør;)

Takk, men det var ikke så mange vittigheter der. Fakta er nok veldig forskjellig fra gjengs oppfatning av kristendom og islam i Norge.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Hvor mange prosent kristne regner du med at er i Norge? Da mener jeg ikke de som står i statskirken men de som går i kirken på søndager og leser i bibelen. Jeg vet ikke jeg, men regner med at det er i underkant av 10% og jeg kjenner kun ett menneske som tror på gud, nemlig en nonne og så har jeg en venninne som tror på gud men som aldri går i kirken eller leser i bibelen. Ingen andre bryr seg.

Skrevet

Hvor mange prosent kristne regner du med at er i Norge? Da mener jeg ikke de som står i statskirken men de som går i kirken på søndager og leser i bibelen. Jeg vet ikke jeg, men regner med at det er i underkant av 10% og jeg kjenner kun ett menneske som tror på gud, nemlig en nonne og så har jeg en venninne som tror på gud men som aldri går i kirken eller leser i bibelen. Ingen andre bryr seg.

Den minst religiøse gruppen i Norge er faktisk iranere. De er enda mindre interessert i religion enn gjennomsnitts-nordmannen.

Alt etter hvordan man definerer "kristen" så kan det være ca 50% av befolkningen, men i praksis er det nok langt mindre.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, religøst betinget kvinnelig kjønnslemlestelse er faktisk et protestantisk kristent fenomen, som heldigvis er utdødd.

Og kvinnelig omskjæring (kulturelt) gjøres av kristne, animister og muslimer, og er mye ELDRE enn islam, så hvordan kan det være muslimsk?

''Og kvinnelig omskjæring (kulturelt) gjøres av kristne, animister og muslimer, og er mye ELDRE enn islam, så hvordan kan det være muslimsk?''

Fordi muslimer fremdeles "forlanger" det...?

Skrevet

''Og kvinnelig omskjæring (kulturelt) gjøres av kristne, animister og muslimer, og er mye ELDRE enn islam, så hvordan kan det være muslimsk?''

Fordi kristne, muslimer og animister fremdeles gjør det.

Men du fokuserer selvsagt kun på muslimene.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er du som driver med sammenligning hele tiden. Det er bra at du endelig ser hvor idiotisk det er.

Du startet med sammenligning av Mohammed og Jesus, og jeg sa at det var tull. Fint at vi er enige.

Kommer aldri til å være enige, dessverre...

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Fordi muslimer fremdeles "forlanger" det...?''

Du er jo steike gal, kvinne, og bør muligens lese litt før du poster dine vannvittige vranforestillinger på nettet.

Dere sinnssyke kristne skremmer meg langt mer enn det ekstreme fåtallet muslimer som verden over lemlester sine barn.

Skrevet

Du er jo steike gal, kvinne, og bør muligens lese litt før du poster dine vannvittige vranforestillinger på nettet.

Dere sinnssyke kristne skremmer meg langt mer enn det ekstreme fåtallet muslimer som verden over lemlester sine barn.

Sånn kan det også sies! :knegg:

SDD: Hei og sånn! Hvordan har du det?

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

''Dere sinnssyke kristne skremmer meg langt mer enn det ekstreme fåtallet muslimer som verden over lemlester sine barn.''

Tro hva du vil;)

Jeg er langt fra ekstrem..

Hva er så ekstremt med Jesus?

hidi, the scorpion
Skrevet

Fordi kristne, muslimer og animister fremdeles gjør det.

Men du fokuserer selvsagt kun på muslimene.

Jeg var ærlig, og sa jeg frykter dem... Hva er galt med det?

Skrevet

''Dere sinnssyke kristne skremmer meg langt mer enn det ekstreme fåtallet muslimer som verden over lemlester sine barn.''

Tro hva du vil;)

Jeg er langt fra ekstrem..

Hva er så ekstremt med Jesus?

Les hva folk skriver til deg.

Han skriver ikke om Jesus, men om tilhengerne!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg var ærlig, og sa jeg frykter dem... Hva er galt med det?

At det er paranoide konspirasjonsteorier, og en totalt feil risikoanalyse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...