Gå til innhold

Snøhulemannen

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Han bruker ikke mye penger, og han kan ha arvet en liten sum f.eks. Ellers har alle krav på noen penger fra det offentlige i Norge.

Gjest Uguinty
Skrevet

Han bruker ikke mye penger, og han kan ha arvet en liten sum f.eks. Ellers har alle krav på noen penger fra det offentlige i Norge.

Så om jeg driter i å jobbe, og vil leve i det fri, så kan jeg innhente penger fra sosialkontoret?

Gjest segunda
Skrevet

Så om jeg driter i å jobbe, og vil leve i det fri, så kan jeg innhente penger fra sosialkontoret?

Det vet jeg ingenting om, men du kan jo gå ut i det fri og legge deg ned og dø.

Gjest Uguinty
Skrevet

Det vet jeg ingenting om, men du kan jo gå ut i det fri og legge deg ned og dø.

Uh, ikke helt det jeg ønsket å vite!

Gjest segunda
Skrevet

Uh, ikke helt det jeg ønsket å vite!

Du må spørre mannen selv, men slik det ser ut for meg så bruker han nesten ikke penger i det hele tatt. Det interesser meg mer hvordan han fysisk overlever enn hvor han får de små slantene han bruker.

Gjest Uguinty
Skrevet

Han er uføretrygdet.

Så om man velger å være en snøhulemann blir man automatisk ufør? Det virker litt for lett!

Skrevet

Så om man velger å være en snøhulemann blir man automatisk ufør? Det virker litt for lett!

Det er jo ikke sikkert det er derfor han er ufør, da.

Jeg vet ikke, det er vel gjerne en privatsak hvorfor man er uføretrygdet. Jeg bare leste en artikkel om mannen hvor det sto at han er uføretrygdet.

Gjest Uguinty
Skrevet

Det er jo ikke sikkert det er derfor han er ufør, da.

Jeg vet ikke, det er vel gjerne en privatsak hvorfor man er uføretrygdet. Jeg bare leste en artikkel om mannen hvor det sto at han er uføretrygdet.

Ah ok, kanskje man kan få innvilget ufør om man velger å leve i det fri. Det har jeg ikke tenkt over før. Kanskje jeg skal gjøre det slik at jeg slipper avklaringspenger helvete.

Gjest segunda
Skrevet

Ah ok, kanskje man kan få innvilget ufør om man velger å leve i det fri. Det har jeg ikke tenkt over før. Kanskje jeg skal gjøre det slik at jeg slipper avklaringspenger helvete.

Si ifra hvis du gjør det. Jeg vil gjerne følge med hvordan du føler deg i en slik tilværelse.

Skrevet

Om det nå skulle være grunnen til at han er uføretrygdet, så tror jeg neppe det blir et stort samfunnsproblem at for mange folk flytter ut i huler på fjellet i stedet for å jobbe.

Gjest segunda
Skrevet

Om det nå skulle være grunnen til at han er uføretrygdet, så tror jeg neppe det blir et stort samfunnsproblem at for mange folk flytter ut i huler på fjellet i stedet for å jobbe.

Det er vel heller grunnen til at han bor i huler som gjør at han er uføretrygdet.

Skrevet

Jeg tror ikke han har så stort behov for penger.

Elg tar ikke kredittkort!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...