Gjest Uguinty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Lurer på hvor han får penger fra. http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=579769 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Han bruker ikke mye penger, og han kan ha arvet en liten sum f.eks. Ellers har alle krav på noen penger fra det offentlige i Norge. 0 Siter
Gjest Uguinty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Han bruker ikke mye penger, og han kan ha arvet en liten sum f.eks. Ellers har alle krav på noen penger fra det offentlige i Norge. Så om jeg driter i å jobbe, og vil leve i det fri, så kan jeg innhente penger fra sosialkontoret? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Så om jeg driter i å jobbe, og vil leve i det fri, så kan jeg innhente penger fra sosialkontoret? Det vet jeg ingenting om, men du kan jo gå ut i det fri og legge deg ned og dø. 0 Siter
Gjest Uguinty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Det vet jeg ingenting om, men du kan jo gå ut i det fri og legge deg ned og dø. Uh, ikke helt det jeg ønsket å vite! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Uh, ikke helt det jeg ønsket å vite! Du må spørre mannen selv, men slik det ser ut for meg så bruker han nesten ikke penger i det hele tatt. Det interesser meg mer hvordan han fysisk overlever enn hvor han får de små slantene han bruker. 0 Siter
Gjest Uguinty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Han er uføretrygdet. Så om man velger å være en snøhulemann blir man automatisk ufør? Det virker litt for lett! 0 Siter
....AV Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Så om man velger å være en snøhulemann blir man automatisk ufør? Det virker litt for lett! Det er jo ikke sikkert det er derfor han er ufør, da. Jeg vet ikke, det er vel gjerne en privatsak hvorfor man er uføretrygdet. Jeg bare leste en artikkel om mannen hvor det sto at han er uføretrygdet. 0 Siter
Gjest Uguinty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Det er jo ikke sikkert det er derfor han er ufør, da. Jeg vet ikke, det er vel gjerne en privatsak hvorfor man er uføretrygdet. Jeg bare leste en artikkel om mannen hvor det sto at han er uføretrygdet. Ah ok, kanskje man kan få innvilget ufør om man velger å leve i det fri. Det har jeg ikke tenkt over før. Kanskje jeg skal gjøre det slik at jeg slipper avklaringspenger helvete. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Ah ok, kanskje man kan få innvilget ufør om man velger å leve i det fri. Det har jeg ikke tenkt over før. Kanskje jeg skal gjøre det slik at jeg slipper avklaringspenger helvete. Si ifra hvis du gjør det. Jeg vil gjerne følge med hvordan du føler deg i en slik tilværelse. 0 Siter
....AV Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Ah ok, kanskje man kan få innvilget ufør om man velger å leve i det fri. Det har jeg ikke tenkt over før. Kanskje jeg skal gjøre det slik at jeg slipper avklaringspenger helvete. Om det nå skulle være grunnen til at han er uføretrygdet, så tror jeg neppe det blir et stort samfunnsproblem at for mange folk flytter ut i huler på fjellet i stedet for å jobbe. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Om det nå skulle være grunnen til at han er uføretrygdet, så tror jeg neppe det blir et stort samfunnsproblem at for mange folk flytter ut i huler på fjellet i stedet for å jobbe. Det er vel heller grunnen til at han bor i huler som gjør at han er uføretrygdet. 0 Siter
Sør Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tror ikke han har så stort behov for penger. Elg tar ikke kredittkort! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.