Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest linnea2
Skrevet

En mann på 40 år følger med på paradise hotel, han sier at det er søppel tv, men allikevel ser han hver episode. Han sjekker gjerne opp 18 åringer på byn, han ser meget bra ut og får dermed napp..Han sier at han bryr seg ikke om alderen med de han har sex med bare de er kjønnsmodne..

Ellers er han en meget oppegående, reflektert mann. Men jeg synes at det skurrer pga det jeg skriver over. Overreagerer jeg eller er dette noe unormalt for en 40 åring?

Gjest Elextra
Skrevet

Synes dessverre ikke det høres helt unormalt ut.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Noen søker sex med andre voksne selv om de ikke hører bryllupsklokkene i det fjerne........

Er det normalt å bekymre/ergre seg over det?

Gjest debattanten
Skrevet

Noen søker sex med andre voksne selv om de ikke hører bryllupsklokkene i det fjerne........

typisk mannfolk i den alderen!!

Gjest Elextra
Skrevet

typisk mannfolk i den alderen!!

Ja, sånn er'em!

;)

hvorfor skjer dette??
Skrevet

I et ideelt, konservativt amerikansk familiesamfunn, hvor foreldre ikke har sex før barna er blitt konfirmert, er dette selvsagt moralsk forkastelig.

I sekulære Norge, 2010, er nok ikke dette så spesielt, nei.

Skrevet

''En mann på 40 år følger med på paradise hotel, han sier at det er søppel tv, men allikevel ser han hver episode. Han sjekker gjerne opp 18 åringer på byn, han ser meget bra ut og får dermed napp..Han sier at han bryr seg ikke om alderen med de han har sex med bare de er kjønnsmodne..

Overreagerer jeg eller er dette noe unormalt for en 40 åring?''

Jeg vil si nei, du overreagerer ikke. En 40-årig mann som interesserer seg for tenåringer eller en 40-årig kvinne som tiltrekkes av tenåringer ikke "normalt" for meg og heldigvis mange andre. Men fagpersoner mener (i sin fulle rett) noe annet:

''Re: 40 åring

– Nils Håvard Dahl, psykiater''

Hmm, glad min tenåring ikke er i hans (40-åringens) selskap..

Kjærlighet er en ting, sex og lidenskap noe annet.

Vet ikke om trådstarter har et forhold til denne mannen, og i følge ekspertisen på forumet skal h*n tydeligvis kke bekymre seg - men vil i så fall oppfordre dem til å ha en god dialog rundt dette.

Gjest segunda
Skrevet

For en kone, kjæreste, samboer osv. er det høyest normalt å ergre seg over dette.

Gjest segunda
Skrevet

I et ideelt, konservativt amerikansk familiesamfunn, hvor foreldre ikke har sex før barna er blitt konfirmert, er dette selvsagt moralsk forkastelig.

I sekulære Norge, 2010, er nok ikke dette så spesielt, nei.

Det skal godt gjøres å la være å ha sex før barna blir konfirmert.

Ellers er det merkelig holdning at nordmenn er friere enn andre. Den holdningen eksisterer bare i Norge av nordmenn. Nordmenn er veldig fastlåste som kommer antageligvis av at Norge er lite samfunn.

Skrevet

Det skal godt gjøres å la være å ha sex før barna blir konfirmert.

Ellers er det merkelig holdning at nordmenn er friere enn andre. Den holdningen eksisterer bare i Norge av nordmenn. Nordmenn er veldig fastlåste som kommer antageligvis av at Norge er lite samfunn.

''Det skal godt gjøres å la være å ha sex før barna blir konfirmert.''

Samme tenkte jeg ;-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

For en kone, kjæreste, samboer osv. er det høyest normalt å ergre seg over dette.

Det står ingenting om at han er i et fast forhold.

Skrevet

Jeg syntes det er mere merkelig at han disser paradise, men fortsetter å se på programmet enn at han har sex med myndige personer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...