Gjest linnea2 Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 En mann på 40 år følger med på paradise hotel, han sier at det er søppel tv, men allikevel ser han hver episode. Han sjekker gjerne opp 18 åringer på byn, han ser meget bra ut og får dermed napp..Han sier at han bryr seg ikke om alderen med de han har sex med bare de er kjønnsmodne.. Ellers er han en meget oppegående, reflektert mann. Men jeg synes at det skurrer pga det jeg skriver over. Overreagerer jeg eller er dette noe unormalt for en 40 åring? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Synes dessverre ikke det høres helt unormalt ut. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Noen søker sex med andre voksne selv om de ikke hører bryllupsklokkene i det fjerne........ Er det normalt å bekymre/ergre seg over det? 0 Siter
Gjest debattanten Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Noen søker sex med andre voksne selv om de ikke hører bryllupsklokkene i det fjerne........ Er det normalt å bekymre/ergre seg over det? typisk mannfolk i den alderen!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 typisk mannfolk i den alderen!! Ja, sånn er'em! 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 I et ideelt, konservativt amerikansk familiesamfunn, hvor foreldre ikke har sex før barna er blitt konfirmert, er dette selvsagt moralsk forkastelig. I sekulære Norge, 2010, er nok ikke dette så spesielt, nei. 0 Siter
Angustia Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Noen søker sex med andre voksne selv om de ikke hører bryllupsklokkene i det fjerne........ Er det normalt å bekymre/ergre seg over det? ''En mann på 40 år følger med på paradise hotel, han sier at det er søppel tv, men allikevel ser han hver episode. Han sjekker gjerne opp 18 åringer på byn, han ser meget bra ut og får dermed napp..Han sier at han bryr seg ikke om alderen med de han har sex med bare de er kjønnsmodne.. Overreagerer jeg eller er dette noe unormalt for en 40 åring?'' Jeg vil si nei, du overreagerer ikke. En 40-årig mann som interesserer seg for tenåringer eller en 40-årig kvinne som tiltrekkes av tenåringer ikke "normalt" for meg og heldigvis mange andre. Men fagpersoner mener (i sin fulle rett) noe annet: ''Re: 40 åring Noen søker sex med andre voksne selv om de ikke hører bryllupsklokkene i det fjerne........ Er det normalt å bekymre/ergre seg over det? – Nils Håvard Dahl, psykiater'' Hmm, glad min tenåring ikke er i hans (40-åringens) selskap.. Kjærlighet er en ting, sex og lidenskap noe annet. Vet ikke om trådstarter har et forhold til denne mannen, og i følge ekspertisen på forumet skal h*n tydeligvis kke bekymre seg - men vil i så fall oppfordre dem til å ha en god dialog rundt dette. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Noen søker sex med andre voksne selv om de ikke hører bryllupsklokkene i det fjerne........ Er det normalt å bekymre/ergre seg over det? For en kone, kjæreste, samboer osv. er det høyest normalt å ergre seg over dette. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 I et ideelt, konservativt amerikansk familiesamfunn, hvor foreldre ikke har sex før barna er blitt konfirmert, er dette selvsagt moralsk forkastelig. I sekulære Norge, 2010, er nok ikke dette så spesielt, nei. Det skal godt gjøres å la være å ha sex før barna blir konfirmert. Ellers er det merkelig holdning at nordmenn er friere enn andre. Den holdningen eksisterer bare i Norge av nordmenn. Nordmenn er veldig fastlåste som kommer antageligvis av at Norge er lite samfunn. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Det skal godt gjøres å la være å ha sex før barna blir konfirmert. Ellers er det merkelig holdning at nordmenn er friere enn andre. Den holdningen eksisterer bare i Norge av nordmenn. Nordmenn er veldig fastlåste som kommer antageligvis av at Norge er lite samfunn. ''Det skal godt gjøres å la være å ha sex før barna blir konfirmert.'' Samme tenkte jeg ;-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 For en kone, kjæreste, samboer osv. er det høyest normalt å ergre seg over dette. Det står ingenting om at han er i et fast forhold. 0 Siter
Humatus Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg syntes det er mere merkelig at han disser paradise, men fortsetter å se på programmet enn at han har sex med myndige personer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.