Gjest prust Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 I kveld har barna og jeg vært på en fantastisk forestilling på Agder teater - Spellemann på taket. For dere som bor på Sørlandet, eller kommer til Sørlandet i mars - dette er absolutt verdt pengene!!!! Knallbra musikk, dans, replikkvekslinger, sangere, god lyd og lyssetting - jeg alt var knallflott!!! For ungenes del, er det vel første gangen de har sett en hel musikal som ikke har vært spesielt lagt opp for barn - og de syntes det var veldig moro. Hun minste sovnet siste kvarteret, men jeg var imponert over henne hvor mye hun fulgte med. Deilig å få litt føde for sjela :-) http://www.agderteater.no/sider/tekst.asp?side=997 Jeg så musikalen i Oslo for ca 3 år siden, med Dennis Storhøi i hovedrollen som Tevje. Det var også veldig flott, men jeg tror jammen meg at dansen og musikken var enda mer fengende denne gangen! 0 Siter
Line Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Åååh... skulle så gjerne sett Erik & co i aksjon! De har fått fantastiske kritikker, og Erik Wenberg Jacobsen er så ut i fingerspissene dyktig at det er aldeles målbindende. Håper de tar med seg forestillingen på turné, det har visst vært snakk om det... Men søringer - kjenn deres besøkelsestid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.