Gjest fuchur Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/614923/ Helt herlig! Så ufattelig synd at man som menneske går i mange mange år og tenker at det verste som kan skje er at noen får se hvordan man egentlig er... enten man er homofil eller transvestitt eller hva. Og så mye unødvendig lidelse. Livet leves bare en gang, utrolig trist at andre menneskers fordommer og forakt (og ubegrunnet frykt for det samme) skal få ødelegge så mye. 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg kjenner han/hun ene, og h*n er verdens herligste person. Spiller jo ingen rolle om man er slik eller slik, det er bare gamle fordommer som ødelegger for slike mennesker. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Har fulgt med litt på dette programmet og synes disse menneskene er så herlige. Man får et ærlig og usminka bilde av de.. Det må være skjønt å kunne stå frem som sitt virkelige "jeg" og ikke skjule noe. Så vondt å gjemme en del av seg selv i så mange år.. 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg elsker programmet,og symes de er kjempe tøffe,og de ser ut for å ha det kjempe gøy i lag ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.