Gå til innhold

Hvor kjøper jeg troll hen?

Anbefalte innlegg

Gjest Kjempekoselig dette
Skrevet

Jeg har venner forskjellige steder i USA som sender meg amerikanske bilskilter til garasjeveggen min :)

I retur ønsker jeg å sende noe som er typisk norsk, og da tenker jeg med en gang troll.

Jeg tenker ikke slike til tusenlappene, for det er kosen i byttinga dette her og ikke verdiene, men jeg ønsker et norskt troll, ikke leketroll og sånne vi får over alt.

Noen som kan tipse meg om hvor jeg finner skikkelig norske troll med grei pris på? Jeg bor på Østlandet.

Andre ting jeg kan gi i gave tilbake som er norskt?

Takk for hjelpen

Skrevet

Hei,

Jeg tror Webmaster på DOL har diverse internett-troll som de svært gjerne vil bli kvitt, og jeg tipper du får dem gratis mot henting!

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest No nips for me
Skrevet

http://norsketing.no/

Men fysjameg så mye stygt. Nips...skrekk og gru... tror jeg hadde kjøpt et par sokker eller noe annet nyttig. Har vi ingen pene suvenirer? Kanskje et myntsett, med norske mynter?

Skrevet

Christiania glassmagasin har troll...

Også turistbyrået i byen din kanskje?

Skrevet

Christiania glassmagasin har troll...

Også turistbyrået i byen din kanskje?

Ja, det var vel kanskje noe ja :)

Gjest Elextra
Skrevet

DU finner vel slike troll i alle turistbutikkene og i en del lekebutikker.

Skrevet

Men fysjameg så mye stygt. Nips...skrekk og gru... tror jeg hadde kjøpt et par sokker eller noe annet nyttig. Har vi ingen pene suvenirer? Kanskje et myntsett, med norske mynter?

Får ta en titt :)

Skrevet

Hei,

Jeg tror Webmaster på DOL har diverse internett-troll som de svært gjerne vil bli kvitt, og jeg tipper du får dem gratis mot henting!

;-)

Med vennlig hilsen

He he, for det første så er jeg ikke av den meningen at de trolla er særs norske og for det andre så er ikke det troll jeg ønsker å tre nedover ørene på andre :D

Skrevet

Henning sine troll er helt nydelige!

www.henning.no

Produktene selges rundt om kring i Norge, men han holder til på Kapp på Østre Toten, og har utsalg der også. Er nok billigere der enn i suvernirbutikker og på Husfliden.

Jeg har ikke funnet noen finere troll noen steder!

Skrevet

Det ligger ihvertfall en suvenirsjappe ved flytogterminalen på Oslo S, men utvalg og pris har jeg ingen formening om.

Skrevet

Det er dritdyrt å sende så kjøp heller selbuvotter eller sokker. Det tror jeg de blir mye mer glad for også

Gjest No nips for me
Skrevet

Det er dritdyrt å sende så kjøp heller selbuvotter eller sokker. Det tror jeg de blir mye mer glad for også

Amen!

Begynte å lure på om vi hadde kun stygge suvenirer, men selbuvotter er jo kjempefine og kule.

Skrevet

*Fnis* Likte du ikke denne flotte billedrammen altså?

http://norsketing.no/images/wn-50199.jpg

Men jeg synes de kunne hatt en blond "Synnøve Solbakken" med fletter og bunad i rammen da... ;o)

mariaflyfly
Skrevet

Åja! Selbuvotter var en skikkelig god idé. :) Det har jeg gitt bort med stort hell til noen i familien i utlandet før. :)

Gjest nesten-frelst :)
Skrevet

Henning sine troll er helt nydelige!

www.henning.no

Produktene selges rundt om kring i Norge, men han holder til på Kapp på Østre Toten, og har utsalg der også. Er nok billigere der enn i suvernirbutikker og på Husfliden.

Jeg har ikke funnet noen finere troll noen steder!

Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at jeg skulle si at jeg likte et troll, men de der var jo virkelig skjønne!

Skrevet

Jeg vet om ei som bor i San Fransisco, som har en nordisk nettbutikk. Der selges det troll... men du ville kanskje kjøpe for å sende hjemmefra?

De selger troll i suvenirbutikkene i Trondheim, i alle fall...

Skrevet

Det bør ikke være noe problem å få tak i troll. Jeg er helt sikker på at det er mange ektemenn som har et troll hjemme og mer enn gjerne gir dem bort gratis og spesielt hvis de kan sendes til USA. Sette in annonse i lokalavisen.

Skrevet

Det bør ikke være noe problem å få tak i troll. Jeg er helt sikker på at det er mange ektemenn som har et troll hjemme og mer enn gjerne gir dem bort gratis og spesielt hvis de kan sendes til USA. Sette in annonse i lokalavisen.

Jaha, sånn å forstå. Da kan jeg jo egentlig bare be mannen min sende meg :D

Skrevet

Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at jeg skulle si at jeg likte et troll, men de der var jo virkelig skjønne!

Ja, ikke sant!

Jeg elsker trollene og de andre figurene.

Hvert år i flere år nå har jeg fått 1 figur til julekrybba. Mangler bare sau nå, tror jeg.

Ungene får hver jul en figur til brudefølge. Eldste har komplett nå. Helt nydelig.

Har også noen engler, og flere troll. Ønsker meg stadig flere :)

De har så levende fjes, synes jeg :)

Skrevet

Jaha, sånn å forstå. Da kan jeg jo egentlig bare be mannen min sende meg :D

Hehe, ja ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...