Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Jeg hadde lignende følelse i går.

Har vært en del i lysløypa i vinter, men i går var plutselig forholdene elendige (i mine øyne) i forhold til tidligere. Hadde smurt helt feil og skiene føltes glattere enn alle andres oppover og tråere enn alle andres nedover. Om det da er mulig. Må ha et par smørefrie til slike forhold til neste år.

Jeg gjorde som du - nøt tanken på at jeg i det minste fikk trimmet! :P

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg syklet hjem fra jobb en dag i fjor, bratt motbakke og jeg tråkket og peste og svetten spratt. Da kom det en pappa med en unge på barnesete bakpå sykkelen og tråkket forbi meg så lett som bare det... *snøft*

''Da kom det en pappa med en unge på barnesete bakpå sykkelen og tråkket forbi meg så lett som bare det... *snøft*''

Det der (og lignende) opplever jeg daglig når jeg sykler sommerhalvåret. F.eks. at eldre folk på gamle skrapsykler sykler forbi meg (på ganske ny off-road) oppover.

Gjest kjipern

Jeg syklet hjem fra jobb en dag i fjor, bratt motbakke og jeg tråkket og peste og svetten spratt. Da kom det en pappa med en unge på barnesete bakpå sykkelen og tråkket forbi meg så lett som bare det... *snøft*

Har ei venninne som gikk en rask tur da hun var gravid og ble forbigått av ei eldre dame med rullator. :P

Har ei venninne som gikk en rask tur da hun var gravid og ble forbigått av ei eldre dame med rullator. :P

''Har ei venninne som gikk en rask tur da hun var gravid og ble forbigått av ei eldre dame med rullator. :p''

*hahahaha* Man skal ikke kimse av rullator-damer! :-D

Annonse

Det får meg til å tenke på det diktet her: http://tinyurl.com/ykkkj2p

Nydelig! Det er akkurat dette jeg lever etter når jeg jogger og sykler. :o) De distansene jeg tilbakelegger er jo ingenting for "de store gutta", men jeg har vært verdensmester for meg selv mange ganger jeg. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...