Gå til innhold

2 sider av samme sak

Anbefalte innlegg

Gjest vinglepetter
Skrevet

To kvinner sitter og prater:

Vi hadde sex i går,Katastrofe! Han kom hjem fra jobben,spiste middag på 3 min.,vi hadde sex i 4 min. og 2 min. senere sovnet han.Hva med deg?

Fantastisk!Han inviterte meg på middag på Restaurant etter mitt valg.Vi gikk en romantisk tur hjem,som tok ca en time. Vel hjemme tente han levende lys også hadde vi forspill i en time,vi hadde vidunderlig sex i minst en time!Og til slutt,tenk deg,snakket vi sammen en time til! Helt vidunderlig!

deres respektive menn sitter og snakker:

Vi hadde sex igår.Helt Rått! Kom hjem fra jobben,middagen var allerede servert.Spiste, hadde sex og sovnet med engang.Kan ikke bli bedre! Hva med deg?

Katastrofe!

Kom hjem fra jobben,strømmen hadde gått.Måtte invitere Kjærringa på middag,smakte ikke godt,men dyrt. Hadde ikke råd til Taxi hjem,så vi måtte gå. Kommer hjem,fremdeles ingen strøm,måtte tenne stearinlys for å se. Var så jævlig irritert,at det tok meg 1 time å få den den opp å stå,og klarte ikke å kommefør etter en time.jævlig frustrerende! Da jeg endelig kom,fikk jeg ikke sove , minst 1 time lå jeg der og hørte på kjærringa plapret!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...