Gå til innhold

Hvorfor svarer dere spammere?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er jo det de vil...!

hidi, the scorpion
Skrevet

Har det vært action her? ;-)

Spammere som spør om de mest idiotiske ting:( Og jente 31 er utestengt i ti dager,,,

hidi, the scorpion
Skrevet

Spør deg selv...........

Hva da?

Jeg svarer ikke...(

Skrevet

Spammere som spør om de mest idiotiske ting:( Og jente 31 er utestengt i ti dager,,,

''Spammere som spør om de mest idiotiske ting''

Hmm, hva med innlegg som "Når fiser du?" og "Juletrær" i kveld? Rimelig idiotisk etter mitt syn, men lar være å lese / svare på dem..

Vel, jeg har svart "Olav Femte" fordi jeg mener problemstillingen han tar opp er interessant. Har inntrykk av at SSRI skrives ut ukritisk i mange tilfeller, at fokus på bivirkninger er lite og at debatten rundt dette er viktig.

Selvfølgelig er SSRI rett medisin for mange - det samme mener jeg om ADHD-medisiner, men tror det er fruktbart med en viss nyansering i mange sammenhenger.

Likeledes tror jeg at enkelte angstpasienter kan større utbytte av benzo-preparater i en periode enn SSRI.

Ser at dette er feil forum å ytre slike tanker, får prøve å motstå fristelsen neste gang, hehe :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Spammere som spør om de mest idiotiske ting''

Hmm, hva med innlegg som "Når fiser du?" og "Juletrær" i kveld? Rimelig idiotisk etter mitt syn, men lar være å lese / svare på dem..

Vel, jeg har svart "Olav Femte" fordi jeg mener problemstillingen han tar opp er interessant. Har inntrykk av at SSRI skrives ut ukritisk i mange tilfeller, at fokus på bivirkninger er lite og at debatten rundt dette er viktig.

Selvfølgelig er SSRI rett medisin for mange - det samme mener jeg om ADHD-medisiner, men tror det er fruktbart med en viss nyansering i mange sammenhenger.

Likeledes tror jeg at enkelte angstpasienter kan større utbytte av benzo-preparater i en periode enn SSRI.

Ser at dette er feil forum å ytre slike tanker, får prøve å motstå fristelsen neste gang, hehe :-)

''Hmm, hva med innlegg som "Når fiser du?" og "Juletrær" i kveld? Rimelig idiotisk etter mitt syn, men lar være å lese / svare på dem..''

Ikke alle skjønner at det er spam... Men det er slike innlegg jeg sikter til;)

Skrevet

Ja - j31 "skader" seg selv ved å være her, det har ingenting med spamming å gjøre at hun er utestengt

Gjest min mening her
Skrevet

Ja - j31 "skader" seg selv ved å være her, det har ingenting med spamming å gjøre at hun er utestengt

hun har seg selv å takke

Gjest Toyamoph
Skrevet

Har det vært action her? ;-)

Du må sjekke "nye meldinger" hvert andre minutt før Webmaster ser dem :)

Skrevet

hun har seg selv å takke

Jeg sier ikke noe annet jeg, men det er grunnen til at hun ble utestengt, ikke pga spamming som var poenget i denne tråden.

Gjest min mening her
Skrevet

Jeg sier ikke noe annet jeg, men det er grunnen til at hun ble utestengt, ikke pga spamming som var poenget i denne tråden.

hvorfor viser du sympati da???

Skrevet

hvorfor viser du sympati da???

Kaller du dét jeg skrev sympati? Jøss da tror jeg du må ta en sjekk i ordboka og finne ut forskjellen mellom "forklaring" og "sympati".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...