Gå til innhold

Kvinne? Mann? Alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om vi er dame eller mann, og alderen vår?

Det er det bra mange tråder om her inne... men jeg er 34 år i noen dager til.

Gjest Yurkinan
Skrevet

Kvinne 46, mann 67. Så enkelt er det. Kvinner er umodne. Jeg hater kvinner på min alder som tror de vet bedre enn meg.

Skrevet

Er du en?

Eller mener du at du vil ha en?

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kvinne 46, mann 67. Så enkelt er det. Kvinner er umodne. Jeg hater kvinner på min alder som tror de vet bedre enn meg.

Hvis det var kvinnene som var umodne, så måtte det jo være en mann på 46 og en umoden kvinne på 67?

Med vennlig hilsen

Gjest Yurkinan
Skrevet

Hvis det var kvinnene som var umodne, så måtte det jo være en mann på 46 og en umoden kvinne på 67?

Med vennlig hilsen

Nei nei! Kvinner tror de er mer modne enn menn. Har du forsøkt å ha en psykiatrisk sykepleier som var noen år eldre enn deg? En kvinne som tror hun vet best. Det finnes ikke noe verre!

Skrevet

Nei nei! Kvinner tror de er mer modne enn menn. Har du forsøkt å ha en psykiatrisk sykepleier som var noen år eldre enn deg? En kvinne som tror hun vet best. Det finnes ikke noe verre!

Nei, jeg har aldri hatt noen psykiatrisk noe som helst, mann eller kvinne.

Jeg har dog veldig mange kvinnelige venner; en mulig årsak til det er at de jevnt over er mer modne (og mindre interessert i sport) enn gjennomsnittsmannen.

En kvinne på 46 som er sammen med en mann på 67 er muligvis moden (det varierer nok), men mannen som har en 21 år yngre kone er sannsynligvis umoden i gjennomsnitt.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har dog veldig mange kvinnelige venner; en mulig årsak til det er at de jevnt over er mer modne (og mindre interessert i sport) enn gjennomsnittsmannen.

En kvinne på 46 som er sammen med en mann på 67 er muligvis moden (det varierer nok), men mannen som har en 21 år yngre kone er sannsynligvis umoden i gjennomsnitt.

Med vennlig hilsen

''En kvinne på 46 som er sammen med en mann på 67 er muligvis moden (det varierer nok), men mannen som har en 21 år yngre kone er sannsynligvis umoden i gjennomsnitt.''

Jeg kjenner til et tilfelle med over 30 års aldersforskjell og jeg kan trygt forsikre deg om at begge parter der er modne og høyst oppegående mennesker. :o)

Skrevet

''En kvinne på 46 som er sammen med en mann på 67 er muligvis moden (det varierer nok), men mannen som har en 21 år yngre kone er sannsynligvis umoden i gjennomsnitt.''

Jeg kjenner til et tilfelle med over 30 års aldersforskjell og jeg kan trygt forsikre deg om at begge parter der er modne og høyst oppegående mennesker. :o)

Og derfor ordla jeg meg presis som jeg gjorde! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest Yurkinan
Skrevet

Med vennlig hilsen

Kvinner tror de er mer modne enn menn, rett og slett. Du kan ikke uttale deg før du har hatt en psykiatrisk sykepleier som er noen år eldre enn deg. Det er et helvete!

Gjest segunda
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om alder...............ikke lenger..........

Gjest Raritie
Skrevet

Mange misforsto ditt spørsmål må jeg si. Jeg er mann 39 år.

Gjest jommen sa jeg smør
Skrevet

Kvinner tror de er mer modne enn menn, rett og slett. Du kan ikke uttale deg før du har hatt en psykiatrisk sykepleier som er noen år eldre enn deg. Det er et helvete!

''Kvinner tror de er mer modne enn menn, rett og slett. Du kan ikke uttale deg før du har hatt en psykiatrisk sykepleier som er noen år eldre enn deg. Det er et helvete!''

Men etter at man har hatt en psykiatrisk sykepleier som er noen år eldre enn seg så kan man uttale seg??

Gjest Yurkinan
Skrevet

''Kvinner tror de er mer modne enn menn, rett og slett. Du kan ikke uttale deg før du har hatt en psykiatrisk sykepleier som er noen år eldre enn deg. Det er et helvete!''

Men etter at man har hatt en psykiatrisk sykepleier som er noen år eldre enn seg så kan man uttale seg??

''Men etter at man har hatt en psykiatrisk sykepleier som er noen år eldre enn seg så kan man uttale seg??''

Jeg har hatt det, og hun var like umoden som en 16-år gammel jente!

Gjest en morsk satan
Skrevet

Med vennlig hilsen

''men mannen som har en 21 år yngre kone er sannsynligvis umoden i gjennomsnitt.''

Det vet du faktisk ingenting om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...