Gå til innhold

Kan noen forklare hacking for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest hackedi-hack
Skrevet

Jeg vil gjerne vite hva hacking er for noe. Min kunnskap er mest fra bøkene om Lisbeth Salander.

Gjest Russ 2017
Skrevet

En hacker er en dataekspert, eller en fjortis som har lært et par knep. En hacker kjenner svakheter ved programvaren som gjør at feil kan utnyttes.

Gjest hackedi-hack
Skrevet

En hacker er en dataekspert, eller en fjortis som har lært et par knep. En hacker kjenner svakheter ved programvaren som gjør at feil kan utnyttes.

Vil det si at en hacker kan gå inn og lese min email og andre kontakter på nettet?

Gjest Russ 2017
Skrevet

Vil det si at en hacker kan gå inn og lese min email og andre kontakter på nettet?

Ja om de finner en svakhet så, men sjansen er liten. E-post er godt sikret. Jeg bekymrer meg ikke over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...