Gjest hackedi-hack Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg vil gjerne vite hva hacking er for noe. Min kunnskap er mest fra bøkene om Lisbeth Salander. 0 Siter
Gjest Russ 2017 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 En hacker er en dataekspert, eller en fjortis som har lært et par knep. En hacker kjenner svakheter ved programvaren som gjør at feil kan utnyttes. 0 Siter
Gjest hackedi-hack Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 En hacker er en dataekspert, eller en fjortis som har lært et par knep. En hacker kjenner svakheter ved programvaren som gjør at feil kan utnyttes. Vil det si at en hacker kan gå inn og lese min email og andre kontakter på nettet? 0 Siter
Gjest Russ 2017 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Vil det si at en hacker kan gå inn og lese min email og andre kontakter på nettet? Ja om de finner en svakhet så, men sjansen er liten. E-post er godt sikret. Jeg bekymrer meg ikke over det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.