Gå til innhold

Sende invitasjon til de vi vet ikke kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sende invitasjoner til konfirmasjon. Vet allerede at noen av det nærmeste ikke kan komme. Sender man invitasjon likevel, eller blir det litt "masete"? Eller er det uhøflig å ikke sende?

Gjest Lajsa
Skrevet

Om det allerede var avklart at jeg ikke kunne komme i en konformasjon ville jeg heller ikke forventet meg en invitasjon? Men det er meg :-)

Skrevet

Man sender uansett og er forberedt på at de plutselig kan finne på å komme. :o)

Onsdag1365380628
Skrevet

Vi unnlot å sende invitasjon til noen vi på forhånd visste ikke ville komme. I etterkant fikk vi via andre høre at de ikke engang ble bedt...ikke sendte de gave heller. Og jeg regner med det var fordi de ble fornærmet. De er i såpass nær familie. Neste gang får alle invitasjon, enten de kommer eller ikke. Det ble nesten splid i familien av denne for meg fillesaken.

Skrevet

Jeg ville sendt innbydelsen uansett. Har de sagt klart i fra at de ikke kommer, ville jeg vurdert å legge ved et kort brev der jeg skriver at jeg sender den likevel og kanskje skriver litt løst og fast om tilværelsen...:-)

Mange synes det er hyggelig å få slike invitasjoner selv om det allerede er avklart at de ikke kan komme.

Gjest Lajsa
Skrevet

Vi unnlot å sende invitasjon til noen vi på forhånd visste ikke ville komme. I etterkant fikk vi via andre høre at de ikke engang ble bedt...ikke sendte de gave heller. Og jeg regner med det var fordi de ble fornærmet. De er i såpass nær familie. Neste gang får alle invitasjon, enten de kommer eller ikke. Det ble nesten splid i familien av denne for meg fillesaken.

Oi.... utrolig hvor forskejllige folk er, jeg ville ikke forventet invitasjon i det hele tatt. Kanskje like greit å sende, ja..

Gjest 3.konfirmasjoner overstått
Skrevet

vi sendte ut invitasjon til alle vi ønsket å invitere, selv om vi viste at de skulle eks på reis. siden vi viste at noen ikke kom, inviterte vi noen ekstra. men, hadde selvsagt i bakhode at de plutselig kunne ombestemme seg å likevel komme.

Gjest Susannna
Skrevet

Du bør sende uansett... noen forandrer plutselig planer...også for din egen del for å unngår "problemer" i ettertid..ala... "vi ble ikke bedt" etc.

Skrevet

Takk for raske svar! Da sender jeg til alle :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...