morinor Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Skal sende invitasjoner til konfirmasjon. Vet allerede at noen av det nærmeste ikke kan komme. Sender man invitasjon likevel, eller blir det litt "masete"? Eller er det uhøflig å ikke sende? 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Om det allerede var avklart at jeg ikke kunne komme i en konformasjon ville jeg heller ikke forventet meg en invitasjon? Men det er meg :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Man sender uansett og er forberedt på at de plutselig kan finne på å komme. ) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Vi unnlot å sende invitasjon til noen vi på forhånd visste ikke ville komme. I etterkant fikk vi via andre høre at de ikke engang ble bedt...ikke sendte de gave heller. Og jeg regner med det var fordi de ble fornærmet. De er i såpass nær familie. Neste gang får alle invitasjon, enten de kommer eller ikke. Det ble nesten splid i familien av denne for meg fillesaken. 0 Siter
morsan Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg ville sendt innbydelsen uansett. Har de sagt klart i fra at de ikke kommer, ville jeg vurdert å legge ved et kort brev der jeg skriver at jeg sender den likevel og kanskje skriver litt løst og fast om tilværelsen...:-) Mange synes det er hyggelig å få slike invitasjoner selv om det allerede er avklart at de ikke kan komme. 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Vi unnlot å sende invitasjon til noen vi på forhånd visste ikke ville komme. I etterkant fikk vi via andre høre at de ikke engang ble bedt...ikke sendte de gave heller. Og jeg regner med det var fordi de ble fornærmet. De er i såpass nær familie. Neste gang får alle invitasjon, enten de kommer eller ikke. Det ble nesten splid i familien av denne for meg fillesaken. Oi.... utrolig hvor forskejllige folk er, jeg ville ikke forventet invitasjon i det hele tatt. Kanskje like greit å sende, ja.. 0 Siter
Gjest 3.konfirmasjoner overstått Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 vi sendte ut invitasjon til alle vi ønsket å invitere, selv om vi viste at de skulle eks på reis. siden vi viste at noen ikke kom, inviterte vi noen ekstra. men, hadde selvsagt i bakhode at de plutselig kunne ombestemme seg å likevel komme. 0 Siter
Gjest Susannna Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Du bør sende uansett... noen forandrer plutselig planer...også for din egen del for å unngår "problemer" i ettertid..ala... "vi ble ikke bedt" etc. 0 Siter
morinor Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 Takk for raske svar! Da sender jeg til alle :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.