Gå til innhold

Ville du hatt han her til nabo?

Anbefalte innlegg

Gjest Galgen
Skrevet

Jadda. Jeg hadde regnet med han hadde kontroll på de. Hvis jeg møtte en i gangen hadde jeg plantet skoen på den, slik at han forsto at han måtte ta bedre vare på de.

Skrevet

Jadda. Jeg hadde regnet med han hadde kontroll på de. Hvis jeg møtte en i gangen hadde jeg plantet skoen på den, slik at han forsto at han måtte ta bedre vare på de.

Om kakerlakkene sprer seg så er de jaggu ikke lett å få tatt knekken på! De tåler det aller meste og jeg får nesten hetta bare ved tanken på at en sånn skulle kommet inn i leiligheten min.

Gjest Galgen
Skrevet

Om kakerlakkene sprer seg så er de jaggu ikke lett å få tatt knekken på! De tåler det aller meste og jeg får nesten hetta bare ved tanken på at en sånn skulle kommet inn i leiligheten min.

En et par kakkerlakker gjør da ingen skade. :)

Gjest mora2
Skrevet

Kakerlakkene ville jeg ikke hatt som nabo nei. De formerer seg enormt, og du blir jo aldri kvitt dem igjen.. Ekle kryp!

Skrevet

Jeg kan ta meg av kakerlakkene hvis du tar edderkoppene ;-)

Gjest majas mamma
Skrevet

GRØØØSSS!! Leilighet selges til høystbydenede så fort som mulig, grunnet eiers snarlige dødsfall om han ikke kommer herifra.

Skrevet

Jeg er ikke særlig begeistret hverken for edderkopper eller andre insekter, men regner med at en person som har dette som hobby, også har noenlunde god kontroll på "dyrene" sine.

Dette er jo fullt lovlige dyr å ha. Så sålenge insektene ikke kommer ut av leiligheten, har vel egentlig ikke naboene så mye de skulle ha sagt...

Skrevet

Personlig ville dette tatt nattesøvnen fra meg, siden jeg lider av sterk araknofbia.

Så jeg hadde garrantert flyttet om jeg hadde funnet ut at min nabo drev farming av edderkopper. men jeg hadde godtatt at han drev med det, for det er ikke opp til meg å bestemme, men JEG ja jeg hadde flytta.

Er jo bare sånn at disse skapningene er uhyrlig raske på foten og kan komme seg inn i de spriker som finnest og kunne lett ha funnet veien til en annen leilighet om ikke han har 100% kustus på insektet og det er jo umulig. Han må nok bare ta høyde for at andre kansje ville klaske til den med treskoen og laget en flat trarantella ( JEG) og hadde ikke kunnet komme med noe søksmål fordi jeg avlivet kjæledyret hans;)

Skrevet

Personlig ville dette tatt nattesøvnen fra meg, siden jeg lider av sterk araknofbia.

Så jeg hadde garrantert flyttet om jeg hadde funnet ut at min nabo drev farming av edderkopper. men jeg hadde godtatt at han drev med det, for det er ikke opp til meg å bestemme, men JEG ja jeg hadde flytta.

Er jo bare sånn at disse skapningene er uhyrlig raske på foten og kan komme seg inn i de spriker som finnest og kunne lett ha funnet veien til en annen leilighet om ikke han har 100% kustus på insektet og det er jo umulig. Han må nok bare ta høyde for at andre kansje ville klaske til den med treskoen og laget en flat trarantella ( JEG) og hadde ikke kunnet komme med noe søksmål fordi jeg avlivet kjæledyret hans;)

De der er jo så svære at jeg tror ikke jeg hadde tort å trampe på en engang!

Men det hadde vært kakerlakkene jeg var mest redd for. Å få noe slikt i hus står for meg som det verste mareritt!

Skrevet

De der er jo så svære at jeg tror ikke jeg hadde tort å trampe på en engang!

Men det hadde vært kakerlakkene jeg var mest redd for. Å få noe slikt i hus står for meg som det verste mareritt!

De er store nok til å løfte deg og bære deg vekk! ;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...