Gå til innhold

Glattbarbert tissefant

Anbefalte innlegg

Gjest Tulleian
Skrevet

Liker dere damer det? Lurer litt på det, men det hadde vært flaut å havne på sykehus!

Skrevet

NEI! Jeg vil ha en Mann, ikke en prebubertal guttunge.

Gjest hygiene er lurt
Skrevet

''Lurer litt på det, men det hadde vært flaut å havne på sykehus!''

Jeg lurer på hvor gammel du er, og hvor ille regnskogen din lukter. Dessuten er du et spammetroll.

Gjest Tulleian
Skrevet

''Lurer litt på det, men det hadde vært flaut å havne på sykehus!''

Jeg lurer på hvor gammel du er, og hvor ille regnskogen din lukter. Dessuten er du et spammetroll.

Hvis jeg er en spammer er du også det. For et idiotisk svar. Pass dine egne saker!

Gjest suttekluten
Skrevet

Det hadde fått meg til å tenke på et barn.

Skrevet

Hmm, jeg var ganske sikker på at alles tissefanter var uten hår jeg, rundt den derimot er jeg klar over at det er behåring, men jeg har aldri sett en hårete penis:-)

Men så til spørsmålet; nei, jeg ønsker ikke en glattbarbert mann...

Gjest Tulleian
Skrevet

Det hadde fått meg til å tenke på et barn.

Så søtt nick du har :)

Skrevet

NEI! Jeg vil ha en Mann, ikke en prebubertal guttunge.

Går ikke det frem av alt det som henger fast i snabben?

Det er godt å være mann. Alt som forlanges av oss er at vi dusjer regelmessig og at vi greier å ta på de klærne dere bestemmer at vi skal ha på, helt alene.

Bortsett fra det så kan vi se ut som snøhulemannen uten at det blir tatt ille opp. Kult!

Skrevet

Går ikke det frem av alt det som henger fast i snabben?

Det er godt å være mann. Alt som forlanges av oss er at vi dusjer regelmessig og at vi greier å ta på de klærne dere bestemmer at vi skal ha på, helt alene.

Bortsett fra det så kan vi se ut som snøhulemannen uten at det blir tatt ille opp. Kult!

Vel, personlig synes jeg menn uten underlivsbehåring ser prepubertale og avtennende ut og foretrekker en mann med kjønnsbehåringen i orden.

Gjest lille tuppenmor
Skrevet

Vel, en mann er nå en gang en mann, og det hører med litt hår. Men det er jo forskjell på litt hår og urskog. Går jo an å tynne litt, da. Og hvis det vokser hår langt oppover penis kan man jo fjerne det.

Skrevet

Om han vil barbere seg her og der, så legger jeg meg ikke opp i det. Det får han gjøre som han vil med.

Ikke det at jeg har vært sammen med så veldig mange, men ut i fra det jeg har erfart, er det ikke så uvanlig at menn barberer seg både her og der.

Gjest pass på så du ikke halshugger...
Skrevet

Alle de tissefanter jeg har vært borti har vært glatte. Hvis de hadde hatt pels ville jeg nok ha ant uråd... Så tissefanten kan du ligge unna med høvelen. Om det skulle være noen få hår der, så er det garantert ubehagelig når det vokser ut til stubb igjen, så la det være.

Har dog vært med på at en partner barberte seg i omkringliggende strøk for å prøve det ut. Og det var greit nok den dagen det var glatt, men når stubbene begynte å vokse ut var det _ikke_ greit nok. Jeg mistenker imidlertid mannen i mitt liv for å kjøre gjennom urskogen med hårklipperen sin med jevne mellomrom. For han er mistenkelig pent frisert. Men han sier det er naturlig skjønnhet, så jeg får vel bare tro han :)

Skrevet

nei det er stygt! da ser den ut som en ribba høne :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...