Gå til innhold

Har du respekt for Politiet?

Anbefalte innlegg

Gjest Akutt
Skrevet

Tja, de er bare mennesker de også. Det er bra at de opprettholder lov og orden.

Gjest Akutt
Skrevet

Hvorfor ikke?

Politiet er som sagt bare mennsker. Det er snille og onde politimenn/damer. Jeg ønsker at politimenn/damer skal gå igjennom en snillhets test slik at man kan få luket ut de som ikke er gode.

Skrevet

Ja, de er bare mennesker de også. Men det er jo yrket de utøver, man bør respektere.

Jobben deres er jo å opprette "lov og orden" og dette innebærer jo at de av og til må tre inn i roller som autoritets-personer.

Gjest nopersh
Skrevet

Nei!! Eksen min er politimann kun fordi han liker å "sjefe". For han gjelder ingen lover så lenge han ikke blir tatt. Jeg har også ei venninne som er den hemmelige elskerinnen til en gift politimann.

Gjest Clouds across
Skrevet

Nei!! Eksen min er politimann kun fordi han liker å "sjefe". For han gjelder ingen lover så lenge han ikke blir tatt. Jeg har også ei venninne som er den hemmelige elskerinnen til en gift politimann.

Politi som kun jobber for å "sjefe" andre burde sparkes!

Skrevet

Jeg har full respekt for politiyrket.

Har til dags dato bare møtt politimenn/kvinner som gjør en god jobb.

Gjest høstløv
Skrevet

De politimenn og kvinner jeg har møtt har utøvd yrket sitt på en profesjonell og hyggelig måte.

Gjest -men hadde ringt om det var krise
Skrevet

Stort sett oppfører de seg bra, men jeg har personlig opplevd det motsatte og vært innvolvert i en stygg sak med flere innvolverte. Saken ble ettereforsket, men henlagt. Derimot fikk jeg en høy voldsoffererstatning som plaster på såret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...