Gjest Akutt Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Tja, de er bare mennesker de også. Det er bra at de opprettholder lov og orden. 0 Siter
Gjest Akutt Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Hvorfor ikke? Politiet er som sagt bare mennsker. Det er snille og onde politimenn/damer. Jeg ønsker at politimenn/damer skal gå igjennom en snillhets test slik at man kan få luket ut de som ikke er gode. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Ja, de er bare mennesker de også. Men det er jo yrket de utøver, man bør respektere. Jobben deres er jo å opprette "lov og orden" og dette innebærer jo at de av og til må tre inn i roller som autoritets-personer. 0 Siter
Gjest nopersh Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Nei!! Eksen min er politimann kun fordi han liker å "sjefe". For han gjelder ingen lover så lenge han ikke blir tatt. Jeg har også ei venninne som er den hemmelige elskerinnen til en gift politimann. 0 Siter
Gjest Clouds across Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Nei!! Eksen min er politimann kun fordi han liker å "sjefe". For han gjelder ingen lover så lenge han ikke blir tatt. Jeg har også ei venninne som er den hemmelige elskerinnen til en gift politimann. Politi som kun jobber for å "sjefe" andre burde sparkes! 0 Siter
Humatus Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Jeg har full respekt for politiyrket. Har til dags dato bare møtt politimenn/kvinner som gjør en god jobb. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 De politimenn og kvinner jeg har møtt har utøvd yrket sitt på en profesjonell og hyggelig måte. 0 Siter
Gjest -men hadde ringt om det var krise Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Nei!! Eksen min er politimann kun fordi han liker å "sjefe". For han gjelder ingen lover så lenge han ikke blir tatt. Jeg har også ei venninne som er den hemmelige elskerinnen til en gift politimann. Stort sett oppfører de seg bra, men jeg har personlig opplevd det motsatte og vært innvolvert i en stygg sak med flere innvolverte. Saken ble ettereforsket, men henlagt. Derimot fikk jeg en høy voldsoffererstatning som plaster på såret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.