Gå til innhold

Er døren alltid låst?

Anbefalte innlegg

Gjest Clouds across
Skrevet

Min dør er alltid låst. Man vet aldri hvilke galninger som er på ferde.

Videoannonse
Annonse
Gjest mora2
Skrevet

Min dør er ikke alltid låst. Ikke på dagtid.

Men så har jeg vaktbikkjer. ;0)

Gjest Clouds across
Skrevet

Min dør er ikke alltid låst. Ikke på dagtid.

Men så har jeg vaktbikkjer. ;0)

Jeg skjønner ikke at du tør! Hva om en gal person velger din dør, kommer inn med en knviv og dreper deg. Lås døren alltid.

Gjest Pastor Salvesen
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du tør! Hva om en gal person velger din dør, kommer inn med en knviv og dreper deg. Lås døren alltid.

Da kommer'n inn igjennom vinduet i stedet. Eventuelt pipa.

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, sannsynligheten for at det skjer er liten.

:0)

Skrevet

Vår dør er aldri låst på dagtid,- og det hender faktisk at den er ulåst natten over også,- men da er det forglemmelse, selvsagt.

Skrevet

Jupp, jeg har smekklås. Men før det var den nesten alltid åpen.

Gjest majas mamma
Skrevet

Min dør er sjelden eller aldri låst på dagtid. Låser før vi går og legger oss, og den først som går ut døra om morgenen låser opp. Har aldri hatt innbrudd eller noe. Men vi har et svært merke med sector alarm på døra, og setter på alarm hvis vi skal være borte sammen.

Skrevet

Hos oss er dåren som regel åpen når vi er hjemme. Låser den om natta da. Jeg føler meg veldig trygg her jeg bor. I de 40 årene bolgfeltet har eksistert har det til dags dato ikke vært et eneste innbrudd.

Skrevet

Så og si alltid ja. Har innprentet poden at han må låse døra etter seg når han kommer hjem fra skolen også og det gjør han i 99% av tilfellene.

trollemor;o)
Skrevet

Her er døren sjelden låst.... men vi har skjerpa oss litt i det siste.

Skrevet

Vi prøver å huske og låse døra når vi reiser bort og når vi legger oss...

Skrevet

''Vi prøver å huske og låse døra når vi reiser bort og når vi legger oss...''

Hehe,- ja der har du oss også ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Når jeg er alene hjemme, så låser jeg dørene. Vi er egentlig veldig nøye på det med å låse dører og sette på alarm.

Siste gangen vi var på ferie i to uker, så hadde vi glemt å låse den ene døren, men alarmen var slått på da, vi hadde bare flaks at det ikke var noen som hadde prøvd å komme inn, vi bor i enebolig med lett adkomst.

Det var egentlig veldig flaut! Her betaler vi i dyrt for å være tilknyttet en alarmsentral og så glemmer vi å låse døren og reiser hjemmefra i to uker.

Gjest Tatjana
Skrevet

Samme her :-).

Gjest Melis34
Skrevet

Ja låser den på dagtid også,men det er fordi vi sitter slik til i huset at vi ikke hører om noen kommer inn evnt.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, den er stort sett alltid låst.

Gjest me et moi
Skrevet

Alt for lite låst. Glemmer det til og med om natten, flere ganger pr måned :( Sikkert ikke spesielt farlig, men dumt ift forsikring etc...

Gjest naivt godtroende
Skrevet

I så fall dør jeg.

Min dør er bare låst når jeg ikke er hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...