Gjest Clouds across Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Min dør er alltid låst. Man vet aldri hvilke galninger som er på ferde. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Min dør er ikke alltid låst. Ikke på dagtid. Men så har jeg vaktbikkjer. ;0) 0 Siter
Gjest Clouds across Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Min dør er ikke alltid låst. Ikke på dagtid. Men så har jeg vaktbikkjer. ;0) Jeg skjønner ikke at du tør! Hva om en gal person velger din dør, kommer inn med en knviv og dreper deg. Lås døren alltid. 0 Siter
Gjest Pastor Salvesen Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Jeg skjønner ikke at du tør! Hva om en gal person velger din dør, kommer inn med en knviv og dreper deg. Lås døren alltid. Da kommer'n inn igjennom vinduet i stedet. Eventuelt pipa. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Jeg skjønner ikke at du tør! Hva om en gal person velger din dør, kommer inn med en knviv og dreper deg. Lås døren alltid. Hehe, sannsynligheten for at det skjer er liten. :0) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Vår dør er aldri låst på dagtid,- og det hender faktisk at den er ulåst natten over også,- men da er det forglemmelse, selvsagt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Jupp, jeg har smekklås. Men før det var den nesten alltid åpen. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Min dør er sjelden eller aldri låst på dagtid. Låser før vi går og legger oss, og den først som går ut døra om morgenen låser opp. Har aldri hatt innbrudd eller noe. Men vi har et svært merke med sector alarm på døra, og setter på alarm hvis vi skal være borte sammen. 0 Siter
Tonette Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Hos oss er dåren som regel åpen når vi er hjemme. Låser den om natta da. Jeg føler meg veldig trygg her jeg bor. I de 40 årene bolgfeltet har eksistert har det til dags dato ikke vært et eneste innbrudd. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Så og si alltid ja. Har innprentet poden at han må låse døra etter seg når han kommer hjem fra skolen også og det gjør han i 99% av tilfellene. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Her er døren sjelden låst.... men vi har skjerpa oss litt i det siste. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Vi prøver å huske og låse døra når vi reiser bort og når vi legger oss... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Vi prøver å huske og låse døra når vi reiser bort og når vi legger oss... ''Vi prøver å huske og låse døra når vi reiser bort og når vi legger oss...'' Hehe,- ja der har du oss også ;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Når jeg er alene hjemme, så låser jeg dørene. Vi er egentlig veldig nøye på det med å låse dører og sette på alarm. Siste gangen vi var på ferie i to uker, så hadde vi glemt å låse den ene døren, men alarmen var slått på da, vi hadde bare flaks at det ikke var noen som hadde prøvd å komme inn, vi bor i enebolig med lett adkomst. Det var egentlig veldig flaut! Her betaler vi i dyrt for å være tilknyttet en alarmsentral og så glemmer vi å låse døren og reiser hjemmefra i to uker. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Vi prøver å huske og låse døra når vi reiser bort og når vi legger oss... Samme her :-). 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Ja låser den på dagtid også,men det er fordi vi sitter slik til i huset at vi ikke hører om noen kommer inn evnt. 0 Siter
Gjest me et moi Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Alt for lite låst. Glemmer det til og med om natten, flere ganger pr måned Sikkert ikke spesielt farlig, men dumt ift forsikring etc... 0 Siter
Gjest naivt godtroende Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Jeg skjønner ikke at du tør! Hva om en gal person velger din dør, kommer inn med en knviv og dreper deg. Lås døren alltid. I så fall dør jeg. Min dør er bare låst når jeg ikke er hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.