Gå til innhold

Er døren alltid låst?

Anbefalte innlegg

Gjest men gått bra til no
Skrevet

Slurver med låsing.... Selv om jeg har hatt østeuropeiske leiearbeidere som naboer i mange år, har jeg aldri blitt frastjålet noe.

Skrevet

De årene jeg bodde i blokk var døra alltid låst, selv om ytterdøra var låst (hadde dørtelefon). Vet jo aldri hvem de andre i oppgangen kan finne på å slippe inn...

Nå bor jeg "på bygda" og døra er stort sett åpen. Låser når jeg går og legger meg (må tilstå at jeg gjerne låser litt tidligere når gubben ikke er hjemme, selv om jeg har vakthund). Låser når jeg går på jobb, men det er mest for at ikke bikkja skal komme seg ut.

Skrevet

Roger Waters i Pink Floyd har et meget personlig "sikkerhetssystem":

If you negotiate the minefield in the drive

And beat the dogs and cheat the cold electronic eyes

And if you make it past the shotguns in the hall,

Dial the combination, open the priesthole

And if I'm in I'll tell you what's behind the wall.

Pink Floyd - The Final Cut

Med vennlig hilsen

Skrevet

Prøver å bli flinkere. Ekkelt enkelte ganger å komme hjem på svarte kvelden, og døren har vært åpen hele dagen. Tenk om det skulle være noen inne :-)

Men vi bor inni svarte skauen da, så det finnes jo ikke folk her :-)

Låser om natta da, men det er bare fordi bikkja ligger i yttergangen og jeg er redd ho skal åpne iløpet av natta ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...