Gå til innhold

Blind date - tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Blind date
Skrevet

Jeg skal på en blind date neste uke. Det er en mann jeg har truffet på Internett. Jeg kjenner han ikke veldig godt, men jeg har blitt litt betatt.

Spørsmålet er: Er det noen som har tips til "do-s and don't-s" på en første date?

"Vær deg selv og slapp av" er selvsagt grunnregelen. Men er det noen tips til ting man kan si og gjøre for å fange den andres interesse? Hvor pågående eller lite pågående skal man være? Og på hvilken måte?

Skrevet

Jeg tenker at det er viktig at noen vet hvor du er og hvem du skal møte, og at du avtaler at du gir lyd for deg innen så og så lang tid for å fortelle at alt er ok. Jeg ville også sørget for at første date var på et offentlig sted.

Selve daten tar man som den kommer :o) Men jeg ville nok ikke avsluttet kvelden med "hjem til meg eller deg", det tar du når dere har blitt bedre kjent.

Lykke til da!

Skrevet

"Fange den andres interesse"...?

Tja, jeg vil vel si at det eneste (fornuftige?) å gjøre, er å være seg selv i størst mulig grad. Får litt inntrykk av at du har bestemt deg for å prøve å "få" denne personen før dere har møttes?

Ta det rolig, og tenk på at det i minst like stor grad er du som skal vurdere om dette er en person du finner interessant, som motsatt.

Lykke til :)

Skrevet

Som filiokus sier - allier deg med en venninne eller noen som vet hvem du skal treffe, når og hvor og som også ringer deg i løpet av kvelden om hun ikke hører noe fra deg innen et visst tidspunkt.

At den første daten foregår på et offentlig sted er en selvfølge.

Ellers tar du det bare som det kommer, slapper av så godt som mulig og er deg selv. :o) Lykke til og kos deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...