Gå til innhold

Hvis du hadde funnet en kongeboa i snøen..

Anbefalte innlegg

Gjest Nilje
Skrevet

Hvordan hadde du reagert? Jeg tror jeg hadde fått helt sjokk og ikke trodd det jeg så. Men så har jo jeg slangefobi også da-;)

Skrevet

En kongeboa er kaldblodig (bokstavelig talt), og ville ha status som en "stokk" (muligvis død) når den var så nedkjølt.

Med vennlig hilsen

Gjest Nilje
Skrevet

En kongeboa er kaldblodig (bokstavelig talt), og ville ha status som en "stokk" (muligvis død) når den var så nedkjølt.

Med vennlig hilsen

Men om den så var død så hadde jeg likevel blitt rimelig sjokkert. Det er ikke det man forventer å finne i snøen.

Gjest Vancouver
Skrevet

Men om den så var død så hadde jeg likevel blitt rimelig sjokkert. Det er ikke det man forventer å finne i snøen.

Nei, men utrolig mange ulovlige krypdyr i Norge, så en risikerer jo at enkelte av de rømmer... og omkommer i det kalde klimaet - eller verre,

kommer seg inn i andres hus og inn i senga di.... BØH! :D

Skrevet

Jeg har møtt en babykobra på veien og det var nok for meg enda jeg ikke har slangefobi engang

Gjest Nilje
Skrevet

Jeg har møtt en babykobra på veien og det var nok for meg enda jeg ikke har slangefobi engang

Var det i Norge?

Skrevet

Var det i Norge?

Nei, det var i Thailand og jeg satt i bilen :o)

Gjest Nilje
Skrevet

Nei, det var i Thailand og jeg satt i bilen :o)

ja da var det jo litt mer sannsynlig å se noe sånt. Men når man ser noe sånt i snøen så er det så langt fra hva en forventer å finne der. Jeg er skikkelig redd for å se huggorm i skogen så å se en død kobra... jeg vet faktisk ikke hvordan jeg hadde reagert, om jeg hadde løpt derifra skrikende eller om jeg hadde stått der i sjokk. Ikke lett å ha slangefobi ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...