Gjest Nilje Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Hvordan hadde du reagert? Jeg tror jeg hadde fått helt sjokk og ikke trodd det jeg så. Men så har jo jeg slangefobi også da- 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 En kongeboa er kaldblodig (bokstavelig talt), og ville ha status som en "stokk" (muligvis død) når den var så nedkjølt. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 En kongeboa er kaldblodig (bokstavelig talt), og ville ha status som en "stokk" (muligvis død) når den var så nedkjølt. Med vennlig hilsen Men om den så var død så hadde jeg likevel blitt rimelig sjokkert. Det er ikke det man forventer å finne i snøen. 0 Siter
Gjest Vancouver Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Men om den så var død så hadde jeg likevel blitt rimelig sjokkert. Det er ikke det man forventer å finne i snøen. Nei, men utrolig mange ulovlige krypdyr i Norge, så en risikerer jo at enkelte av de rømmer... og omkommer i det kalde klimaet - eller verre, kommer seg inn i andres hus og inn i senga di.... BØH! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har møtt en babykobra på veien og det var nok for meg enda jeg ikke har slangefobi engang 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har møtt en babykobra på veien og det var nok for meg enda jeg ikke har slangefobi engang Var det i Norge? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Var det i Norge? Nei, det var i Thailand og jeg satt i bilen ) 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Nei, det var i Thailand og jeg satt i bilen ) ja da var det jo litt mer sannsynlig å se noe sånt. Men når man ser noe sånt i snøen så er det så langt fra hva en forventer å finne der. Jeg er skikkelig redd for å se huggorm i skogen så å se en død kobra... jeg vet faktisk ikke hvordan jeg hadde reagert, om jeg hadde løpt derifra skrikende eller om jeg hadde stått der i sjokk. Ikke lett å ha slangefobi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.