Gå til innhold

Software til Nokia

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg vet ikke
Skrevet

Ei venninne kjøpte en Nokia 5800 fra ett firma på nettet. men hun oppdaget nå at meny og alr i tfl er på Engelsk. Går det an å laste med ett software program på norsk til tlf sånn at hun får meny og det på norsk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Språk kan vel endres i Innstillinger?

Det går i alle fall på min Nokia.

Nå vet ikke jeg hva Innstillinger heter i engelsk meny, men det har tegnet for skiftenøkkel.

Jeg fant det på Innstillinger - Telefoninnstillinger(11) - Språkinnstillinger (1).

Lykke til.

Gjest Jeg vet ikke
Skrevet

Språk kan vel endres i Innstillinger?

Det går i alle fall på min Nokia.

Nå vet ikke jeg hva Innstillinger heter i engelsk meny, men det har tegnet for skiftenøkkel.

Jeg fant det på Innstillinger - Telefoninnstillinger(11) - Språkinnstillinger (1).

Lykke til.

Det er språk i innstillingene men norsk er ikke med :-(

Skrevet

Det er språk i innstillingene men norsk er ikke med :-(

Oj sann.... Nei, da vet ikke jeg helt....

Prøve å laste ned software fra nokia.no?

Her har en av podene etpar ganger skifta menyspråk på sine arva nokia'er, til bl.a. islandsk! Jeg måtte bare finne ut det det ;)

Gjest Jeg vet ikke
Skrevet

Oj sann.... Nei, da vet ikke jeg helt....

Prøve å laste ned software fra nokia.no?

Her har en av podene etpar ganger skifta menyspråk på sine arva nokia'er, til bl.a. islandsk! Jeg måtte bare finne ut det det ;)

Ok :-)

Får prøve å laste det ned å håpe at det går å forandre språk da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...