Gjest Jeg vet ikke Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Ei venninne kjøpte en Nokia 5800 fra ett firma på nettet. men hun oppdaget nå at meny og alr i tfl er på Engelsk. Går det an å laste med ett software program på norsk til tlf sånn at hun får meny og det på norsk? 0 Siter
rudolfine Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Språk kan vel endres i Innstillinger? Det går i alle fall på min Nokia. Nå vet ikke jeg hva Innstillinger heter i engelsk meny, men det har tegnet for skiftenøkkel. Jeg fant det på Innstillinger - Telefoninnstillinger(11) - Språkinnstillinger (1). Lykke til. 0 Siter
Gjest Jeg vet ikke Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Språk kan vel endres i Innstillinger? Det går i alle fall på min Nokia. Nå vet ikke jeg hva Innstillinger heter i engelsk meny, men det har tegnet for skiftenøkkel. Jeg fant det på Innstillinger - Telefoninnstillinger(11) - Språkinnstillinger (1). Lykke til. Det er språk i innstillingene men norsk er ikke med :-( 0 Siter
rudolfine Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det er språk i innstillingene men norsk er ikke med :-( Oj sann.... Nei, da vet ikke jeg helt.... Prøve å laste ned software fra nokia.no? Her har en av podene etpar ganger skifta menyspråk på sine arva nokia'er, til bl.a. islandsk! Jeg måtte bare finne ut det det 0 Siter
Gjest Jeg vet ikke Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Oj sann.... Nei, da vet ikke jeg helt.... Prøve å laste ned software fra nokia.no? Her har en av podene etpar ganger skifta menyspråk på sine arva nokia'er, til bl.a. islandsk! Jeg måtte bare finne ut det det Ok :-) Får prøve å laste det ned å håpe at det går å forandre språk da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.