Gå til innhold

Mellom barken og veden

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten og lei av dette
Skrevet

Jeg føler meg mellom barken og veden når det gjelder min mann og bestevenninne.

Saken er den at hun har nettopp blitt skilt og har flyttet. Hun har spurt mye om hjelp til ting når det gjelder flytting,alt med å koble data og tv,kjøre å handle osv. Men nå har mannen min sagt det er nok. Han er sliten av å være hjemme med begge barna imens jeg hjelper henne.

Og grunnen til at han føler sånn er at når hun var gift og jobbet hadde hun sjelden tid til noe annet. Da jeg var høygravid flyttet vi og jeg slet jeg helt ut på flytting og kynnere og ett barn hjemme. Men da var det ingen som hjalp oss. Mannen min spurte venninna mi om hvor hun var da. Jeg jobbet og planla 35 års dag da svarte hun. Ja,vi jobber også nå og har 2 barn så vi er opptatt men vært vi også sa han.

Nå som hun er skilt og sykemeldt sier hun at vi bare må spørre om hjelp vist vi trenger det men mannen min mener at det er for seint no. Hun har skulla stilt opp under flytting eller når mannen min ble innlagt på sykehus noen mnd etter den siste fødselen.

Jeg føler at vist jeg skal hjelpe henne nåe mere så må jeg lyve for mannen min å si at jeg skal en annen plass. Ikke lett dette

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Din førsteprioritet er hos din mann og dine barn. Når det går ut over dem at du hjelper venninnen din, så går du for langt. Det er bra at du ønsker å hjelpe henne, men ikke på bekostning av egen familie.

Du skal absolutt ikke lyve for mannen din. Ønsker du at han skal miste tilliten til deg?

Venninnen din virker en smule selvsentrert og selvopptatt. Du skal se at når den tiden kommer at hun får seg en ny mann, så vil hun ikke lenger ha tid for deg.

Skrevet

Du lar vel ikke din selvsentrerte "venninne" komme foran din mann og dine barn? I tillegg vurderer du å lyve for din mann for å hjelpe "venninna"??! HALLOOO?!? Er det noen hjemme....

Gjest Sliten og lei av dette
Skrevet

Du lar vel ikke din selvsentrerte "venninne" komme foran din mann og dine barn? I tillegg vurderer du å lyve for din mann for å hjelpe "venninna"??! HALLOOO?!? Er det noen hjemme....

Jeg lyver ikke akkurat men sier at jeg skal besøke henne men ikke at jeg skal hjelpe henne med noe

Gjest eller tar jeg fullstendig feil
Skrevet

Jeg lyver ikke akkurat men sier at jeg skal besøke henne men ikke at jeg skal hjelpe henne med noe

Tror dessverre hun utnytter deg.

Mannen din ser det, men ikke du..

Gjest marya
Skrevet

Høres ikke ut som en god veninne. Frekt å utnytte sine venner på denne måten. Jeg blir veldig glad når venner tilbyr seg å hjelpe meg men jeg spørr ikke om hjelp. Vet ikke hva jeg skal råde deg til men si at hun nå får skaffe seg hjelp på annen måte eller leige seg hjelp. Lyv i hvertfall ikke for mannen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...