Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ikea snart
Skrevet

Leste den i stad og det knøt seg hardt i magen.

Helt forferdelig historie og slike er det nok dessverre en del av.

Skrevet

Rett og slett grotesk. Dessverre er det alt for mange foreldre som får alt for mange sjanser til å vise at de duger uten at de gjør det.

Håper inderlig de som har hatt befatning med denne saken, både fra barnevernet og politiet får skikkelig straff!

Skrevet

Denne histioren er tragisk fra ende til annen og det som er like tragisk at det finnes flere små gutter og jenter der ute som ikke får hjelp fordi barnevernet ikke tar tak.

Det er så mange hensyns som skal tas, så mange paragrafer som skal følges, utredninger og møter som må utføres og mens tiden går lider barna.

Skrevet

Den historien gjorde virkelig inntrykk på meg, men det verste av alt er at jeg ikke er overrasket. Jeg er enig i det som står i artikkelen om at BV utfører mer foreldrevern enn barnevern. Jeg forstår poenget med at man helst ønsker at barna skal være hos sine biologiske foreldre, men ikke for enhver pris, og at en mor kan duppere barnevernet på en slik måte som har skjedd her, er helt uholdbart.

Gjest Melis34
Skrevet

Uffattelig trist....får tårer i øynene.Og blir sint og lei meg!

Gjest togli
Skrevet

Utrolig trist :-(((

Jeg håper virkelig de to guttene vil greie å få et normalt liv etterhvert :/

Gjest mora2
Skrevet

Dette var trist lesning.. Uff, at det går ann! Stakkars små.... Håper dette får konsekvenser for de innvolverte komunene!!

Skrevet

Ufattelig trist.

Jeg synes denne setningen fra artikkelen oppsummerer saken:

''Barna ofres i forsøket på å hjelpe moren til å bli en bedre mor. ''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...