Gå til innhold

Lumbago

Anbefalte innlegg

Gjest Istapp
Skrevet

Før vinterferien fikk jeg veldig vondt i ryggen,det strålte nedover bena og hoftene. Det varte ca en uke og gikk over :)

I denne uken fikk jeg det igjen,veldig vondt. Det stråler ut i armer og ben,og jeg er ganske svimmel. Var til lege på fredag,han mente det var lumbago,fysisk aktivitet var tingen,det verste man kunne gjøre var å legge seg ned. Er litt oppgitt,har slitt psykisk og nå blir det fysisk,har også ofte migrene. Det psykiske og fysiske henger sammen sa legen,vet jo det.

Bare lurer på,lumbago er det noe man har,som kommer og går?

Måtte forebygge med å gå tur fikk jeg beskjed om,skal gjøre det. Har en skade i ryggen,kan komme seg av det. Og i går kveld var jeg utslitt,det stålet smerte ut i hele kroppen,til og med i fjeset. Blir litt redd når det pågår,trodde svimmelheten var angst,men det følte med lumbago sa legen.

Gjest Istapp
Skrevet

Lumbago betyr ryggsmerter...

Ja vet at det er en fellesbetegnelse på mange ryggplager,men tenkte kanskje noen hadde det på samme måte. At smertene gikk ut i armer og ben,synes det var rart men det er jo mange nerver baki der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...