Gå til innhold

Ville du ha spist hundemat om du sultet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest solfryd
Skrevet

Ja, hvis det var skikkelig krise og ungene og jeg ikke hadde spist på flere dager og det ikke var håp om endring i situasjonen, så er det helt klart at vi hadde gått løs på hundematen.

Gjest togli
Skrevet

Er man sulten nok tror jeg man kan spise hva som helst....

Skrevet

Om jeg hadde hatt anledning til å varme det opp så hadde det sikkert gått ned om jeg var sulten nok. Det er jo næringsrikt til tusen!

Mener å huske at ett eller annet tv-program ga folk på gata smaksprøver av katte- og hundemat uten at folk visste hva det var og spurte om de likte det. Nå husker jeg ikke helt svarene, men noen mente det var godt tror jeg.

Gjest Unkador
Skrevet

Om jeg hadde hatt anledning til å varme det opp så hadde det sikkert gått ned om jeg var sulten nok. Det er jo næringsrikt til tusen!

Mener å huske at ett eller annet tv-program ga folk på gata smaksprøver av katte- og hundemat uten at folk visste hva det var og spurte om de likte det. Nå husker jeg ikke helt svarene, men noen mente det var godt tror jeg.

HAr du forsøkt å varme opp hundemat noengang? Det lukter verre en... ja, det lukter vondt!

Skrevet

HAr du forsøkt å varme opp hundemat noengang? Det lukter verre en... ja, det lukter vondt!

*hehe* Nei, jeg har aldri hatt hund, bare katt. :o) Jeg smakte på tørrforet til katten husker jeg, det var i grunnen ikke så mye smak på det - hadde fint spist det om jeg var sulten og ikke hadde tilgang på noe annet i alle fall.

Gjest Unkador
Skrevet

*hehe* Nei, jeg har aldri hatt hund, bare katt. :o) Jeg smakte på tørrforet til katten husker jeg, det var i grunnen ikke så mye smak på det - hadde fint spist det om jeg var sulten og ikke hadde tilgang på noe annet i alle fall.

Har aldri smakt på tørrfor, men bare luktet på våtfor. Tørrfor er kanskje bedre! :)

candyqueen_83
Skrevet

Er man sulten så er man sulten. Hadde sikkert tatt både våtfor og tørrfor.

Skrevet

Er man sulten nok, så spiser man hunden.

Med vennlig hilsen

candyqueen_83
Skrevet

Hundeforet vi bruker, norwegian polar, har konsistens som og lukter som leverpostei så det hadde nok gått greit :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Er man sulten nok, spiser man absolutt hva som helst.

Men jeg har vanskelig for å se for meg en situasjon hvor hundemat var det eneste jeg hadde tilgang til, sånn logisk sett. Det er jo f.eks dyrere enn mye annet spiselig.

Gjest Unkador
Skrevet

Er man sulten nok, så spiser man hunden.

Med vennlig hilsen

Man spiser ikke den man elsker, da dør man av sult heller!

Skrevet

Man spiser ikke den man elsker, da dør man av sult heller!

Slik tenker man bare til man blir sulten nok.

Med vennlig hilsen

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Slik tenker man bare til man blir sulten nok.

Med vennlig hilsen

Spiser man også naboen hvis man blir sulten nok?

Gjest solfryd
Skrevet

Hadde nok iallefall spist hunden tilslutt, tror jeg. Men naboen, nei der går vel grensa for meg. Da dør jeg heller av sult.

Skrevet

Det har nok skjedd - det avhenger kanskje litt av størrelsen på naboen? ;-)

Tenk på de som styrtet i fly i Andes-fjellene for mange år siden.

Med vennlig hilsen

Gjest solfryd
Skrevet

Med vennlig hilsen

''Tenk på de som styrtet i fly i Andes-fjellene for mange år siden.''

Gruppepress. Hadde de sterkeste som fant ut at de skulle spise sine døde medpassajerer betemt at de heller skulle vente på døden, hadde de alle dødd.

Noen overlevde fordi de lot seg rive med av sterke personligheter som sa at de skulle spise sine døde medpassajerer.

Så kan man i ettertid angre på det, eller la være.

Skrevet

Gruppepress. Hadde de sterkeste som fant ut at de skulle spise sine døde medpassajerer betemt at de heller skulle vente på døden, hadde de alle dødd.

Noen overlevde fordi de lot seg rive med av sterke personligheter som sa at de skulle spise sine døde medpassajerer.

Så kan man i ettertid angre på det, eller la være.

Jeg tviler på at de angrer på at de kom hjem til sine kjære. De andre var døde uansett.

Skrevet

Hvis du leser på en hundepølse i butikken, kan man jo lurer på at man gir den til bikkja si i det hele tatt.

Men holder man på å sulte i hjel, så spiser man nok hva som helst. Selv gresset ble spist i konsentrasjonsleirene.

Skrevet

Med vennlig hilsen

De spiste vel bare de som allerede var døde. Men jeg har lest at de ikke hadde særlig etiske betenkeligheter med å gjøre det, overlevelsesinstinktene var mye sterkere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...