Gå til innhold

Ville du ha spist hundemat om du sultet?

Anbefalte innlegg

Gjest edcvfrgb
Skrevet

Ser ingen grunn til å skulle ha gjort det, da hundemat er dyrere enn menneskemat. Men hvis jeg var innestengt et sted med bare hundemat, så ja, selvfølgelig ville jeg spist det.

Skrevet

''Tenk på de som styrtet i fly i Andes-fjellene for mange år siden.''

De spiste vel bare de som allerede var døde. Men jeg har lest at de ikke hadde særlig etiske betenkeligheter med å gjøre det, overlevelsesinstinktene var mye sterkere.

Har sett den filmen og de spiste vel bare de som allerede var døde ja, og desto flere som døde desto sikrere ble de overlevende på at de selv ville dø, om de ikke spiste....

Jeg tror nok overlevelsesinstinktet bor veldig sterkt i oss mennesker.

Gjest togli
Skrevet

Det har nok skjedd - det avhenger kanskje litt av størrelsen på naboen? ;-)

Tenk på de som styrtet i fly i Andes-fjellene for mange år siden.

Med vennlig hilsen

Det er en viss forskjell på å spise en som allerede er død, enn å måte drepe personen først ;)

Det første tror jeg alle kunne klart om de "måtte". Det siste tviler jeg på at alle hadde greid....

Gjest togli
Skrevet

Hadde nok iallefall spist hunden tilslutt, tror jeg. Men naboen, nei der går vel grensa for meg. Da dør jeg heller av sult.

Spørs litt hvem naboen er lissom ;-P

Gjest Elextra
Skrevet

Selvfølgelig, om jeg var sulten nok og ikke hadde tilgang på annet.

Skrevet

Det er en viss forskjell på å spise en som allerede er død, enn å måte drepe personen først ;)

Det første tror jeg alle kunne klart om de "måtte". Det siste tviler jeg på at alle hadde greid....

Hva mener du at du ikke ønsker å være naboen min?

:-(

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, Labb lunsj lukter faktisk ganske godt... Har forresten smakt på tørrforet, ikke så verst det heller.

Gjest togli
Skrevet

Hva mener du at du ikke ønsker å være naboen min?

:-(

;-)

Med vennlig hilsen

Nei, tenkte mer på andre uspiselige naboer ;-P

Gjest mora2
Skrevet

Tror man spiser det meste om bare er sulten nok. :0)

candyqueen_83
Skrevet

Hvis du leser på en hundepølse i butikken, kan man jo lurer på at man gir den til bikkja si i det hele tatt.

Men holder man på å sulte i hjel, så spiser man nok hva som helst. Selv gresset ble spist i konsentrasjonsleirene.

Våtfor må ikke være hundepølse fra dagligvaren.

Skrevet

Tror man spiser det meste om bare er sulten nok. :0)

Enig

Skrevet

Om du virkelig sulter, så spiser du det meste. Inkl. hundefor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...