Gjest solfryd Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Ble så redd her for at jeg hadde fylt ut galt på meldekortet. Jeg har TU, så skal nå få "arbeidsavklaringspenger" ved at jeg fyller ut meldekort hver 14. dag. Jeg krysset av "nei" i alle ruter, bortsett fra den siste. Er det riktig utfylt eller galt utfylt? Utrolig kjedelig om jeg ikke får pengene mine fordi jeg har krysset av feil.... Noen i samme situasjon som vet hva som er riktig? 0 Siter
Gjest Alle barn har rett på hjelp Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Det er HELT riktig. Jeg dobbeltsjekket med meldekort jeg sendte da jeg gikk på attføring, og den jeg fylte ut nå var lik de jeg fylte ut før. Pengene kommer inne på mandag/tirsdag, vær trygg! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Det er HELT riktig. Jeg dobbeltsjekket med meldekort jeg sendte da jeg gikk på attføring, og den jeg fylte ut nå var lik de jeg fylte ut før. Pengene kommer inne på mandag/tirsdag, vær trygg! Puh... puster lettet ut nå. Tusen takk! :-) 0 Siter
Gjest Alle barn har rett på hjelp Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Puh... puster lettet ut nå. Tusen takk! :-) Bruk pengene riktig. Ikke for mange gangene på polet! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Bruk pengene riktig. Ikke for mange gangene på polet! He he... Er sjelden på polet jeg, gitt! Max et par ganger i året. Men sjokolade derimot.... ;-) 0 Siter
Gjest Alle barn har rett på hjelp Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 He he... Er sjelden på polet jeg, gitt! Max et par ganger i året. Men sjokolade derimot.... ;-) Hehe ok, men 100 kroner i sjokolade hver dag kan gjøre deg blakk før du får pengene igjen! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hehe ok, men 100 kroner i sjokolade hver dag kan gjøre deg blakk før du får pengene igjen! He he, den er grei! Takk for råd! ;-) 0 Siter
Hypoen Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hmmm.... Jeg var også veldig usikker , endte opp med å svare ja på spørsmål 3 . Har du vært forhindret fra å ta arbeid eller utføre avtalt aktivitet på grunn av sykdom ? Jeg har også TU og synes dette med meldekort er noe forb...hærk !! Var helt greit da jeg gikk på attføring og rehab.men , når vi er innvilget tu synes jeg vi skulle slippe dette. 0 Siter
Gjest anonymfortiden Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hmmm.... Jeg var også veldig usikker , endte opp med å svare ja på spørsmål 3 . Har du vært forhindret fra å ta arbeid eller utføre avtalt aktivitet på grunn av sykdom ? Jeg har også TU og synes dette med meldekort er noe forb...hærk !! Var helt greit da jeg gikk på attføring og rehab.men , når vi er innvilget tu synes jeg vi skulle slippe dette. Etter å ha sendt e-post til nav, servicesenter, og snakket med min saksbehandler på nav, lokalt, har jeg fått følgende samme svar: Når du er på tu, med overgangsregler, og ikke har handlingsplan; Svar nei på alle spørsmål, unntatt det siste. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Hmmm.... Jeg var også veldig usikker , endte opp med å svare ja på spørsmål 3 . Har du vært forhindret fra å ta arbeid eller utføre avtalt aktivitet på grunn av sykdom ? Jeg har også TU og synes dette med meldekort er noe forb...hærk !! Var helt greit da jeg gikk på attføring og rehab.men , når vi er innvilget tu synes jeg vi skulle slippe dette. ''Har du vært forhindret fra å ta arbeid eller utføre avtalt aktivitet på grunn av sykdom ? '' Det er feil, fordi dette kun gjelder hvis du har f.eks. tiltak du skal følge, men får influensa eller annen sykdom som _ikke_ er årsaken til at du har ytelser fra NAV... 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Bruk pengene riktig. Ikke for mange gangene på polet! For en idiotisk kommentar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.