Gå til innhold

Er du medlem i NAF, Falck e.l.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke medlem i NAF, både fordi jeg klarer å fikse mye selv og fordi jeg er dekket av forsikringen hvis jeg ikke får den i gang igjen. Jeg kan ringe Falken og de tauer meg til nærmeste bilverksted/merkeverksted.

Gjest Elextra
Skrevet

Du er rimelig godt forsikret gjennom forsikringen din, så ta kontakt med dem og spør hvem du skal ringe hvis bilen din stopper. De tauer deg til nærmeste bilverksted.

Jeg kan ringe Falken, noe sønnen min gjorde i sommer. Bilen stoppet og de tauet den 5 mil til nærmeste verksted for denne biltypen, gratis. De sjekket litt først før de skjønte at de ikke kunne gjøre noe og tok den med seg.

Så sjekk om du ikke betaler dobbelt, de fleste gjør det.

Jeg er ikke medlem i NAF, både fordi jeg klarer å fikse mye selv om det stopper og fordi jeg er dekket gjennom forsikringen.

''Jeg er ikke medlem i NAF, både fordi jeg klarer å fikse mye selv om det stopper og fordi jeg er dekket gjennom forsikringen.

''

Jeg kan definitivt ikke sjekke mye selv, men skal sjekke hva vi har gjennom forsikringen. P.t. betyr det ganske mye for meg å vite at jeg alltid kan ringe NAF om uhellet er ute.

Mary Poppins
Skrevet

''Jeg er ikke medlem i NAF, både fordi jeg klarer å fikse mye selv om det stopper og fordi jeg er dekket gjennom forsikringen.

''

Jeg kan definitivt ikke sjekke mye selv, men skal sjekke hva vi har gjennom forsikringen. P.t. betyr det ganske mye for meg å vite at jeg alltid kan ringe NAF om uhellet er ute.

Jeg er dekket via forsikringen min. Egenandelen er på 500kr per gang. De har 24 timer vakt service.

Jeg er medlem i NAF uten veihjelp (da ble forsikringen rimeligere)

Skrevet

Jeg er medlem både av Naf og Norsk luftambulanse. Hos Naf får man gratis hjelp en gang i løpet av året. Trenger man hjelp enda en gang, må man betale litt. EU-kontrollen er rimeligere hos Naf enn andre steder.

I tillegg kan man få diverse medlemsfordeler i form av rabatter på hotell, turutstyr og andre varer.

Norsk luftambulanse er jeg mest av alt medlem i, fordi jeg synes de gjør en fantastisk jobb, og hadde lyst til å støtte dem. Det er vel ingen baksel at man får hjelp av dem dersom uhellet skulle være ute, heller.

''Hos Naf får man gratis hjelp en gang i løpet av året. Trenger man hjelp enda en gang, må man betale litt.''

Nei, man har to gratis assistanser i løpet av året. Fra den 3. må man betale 450,-.

http://www.naf.no/Medlemskap-og-fordeler/Velg-riktig-medlemskap/

candyqueen_83
Skrevet

''Hos Naf får man gratis hjelp en gang i løpet av året. Trenger man hjelp enda en gang, må man betale litt.''

Nei, man har to gratis assistanser i løpet av året. Fra den 3. må man betale 450,-.

Oi, dyrt da. Hos Falck har vi så mange ganger vi bare måtte trenge i løpet av et år.

Skrevet

''

Uten tvil en trygghet i det, men hvis du kan ringe Falken og få samme hjelp så er det like bra.

Skrevet

Oi, dyrt da. Hos Falck har vi så mange ganger vi bare måtte trenge i løpet av et år.

Det var fritt antall i NAF tidligere også, men enkelte utnyttet dette for den minste filleting så de ble rett og slett nødt til å sette et tak.

Skrevet

Åkei, da har de endret det siden sist jeg hadde bruk for dem to ganger i løpet av et år ;)

Kjekt å vite, i disse tider! Pappa skal til alt overmål kjøre til Frøya i morra, på glatta... han lurte på om jeg ville være med, men jeg takket nei denne gangen jeg... litt dårlig samvittighet for det, men på dette føret, og SÅ langt... ugh.

Skrevet

Åkei, da har de endret det siden sist jeg hadde bruk for dem to ganger i løpet av et år ;)

Kjekt å vite, i disse tider! Pappa skal til alt overmål kjøre til Frøya i morra, på glatta... han lurte på om jeg ville være med, men jeg takket nei denne gangen jeg... litt dårlig samvittighet for det, men på dette føret, og SÅ langt... ugh.

Jeg hadde ikke kjørt på Frøya på dette føret nei! Skulle vært på Ikea, men med de siste dagers mengde kollisjoner i Moholtlia og på Omkjøringsveien så venter jeg til føret er bedre og veiene bare igjen. Så travelt har jeg det tross alt ikke. :o)

Skrevet

Jeg hadde ikke kjørt på Frøya på dette føret nei! Skulle vært på Ikea, men med de siste dagers mengde kollisjoner i Moholtlia og på Omkjøringsveien så venter jeg til føret er bedre og veiene bare igjen. Så travelt har jeg det tross alt ikke. :o)

Det har da ikke vært så ille? Omkjøringsveien skrapes og saltes. Har tenkt meg på Ikea i dag jeg. Hvis du ikke overtaler meg til å la være ;-)

Det er verre på Lade. Masse veiarbeid, massetransport bruker kjetting og veibanen er som et vaskebrett av is.

Skrevet

Det har da ikke vært så ille? Omkjøringsveien skrapes og saltes. Har tenkt meg på Ikea i dag jeg. Hvis du ikke overtaler meg til å la være ;-)

Det er verre på Lade. Masse veiarbeid, massetransport bruker kjetting og veibanen er som et vaskebrett av is.

Tja... I går smalt det overfor Nardokrysset, i morrest på Tunga og i forrige uke var det vel også flere smeller oppover og bortover der. Holder meg unna jeg, det er ikke livsviktig det jeg skal ha akkurat. :o)

Skrevet

Tja... I går smalt det overfor Nardokrysset, i morrest på Tunga og i forrige uke var det vel også flere smeller oppover og bortover der. Holder meg unna jeg, det er ikke livsviktig det jeg skal ha akkurat. :o)

Ja, det er sant. Men så er det nå Trondheims mest trafikkerte veistrekning også da. Det var bar vei da jeg kjørte der i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...