Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Erfaringer?

Hvor lenge varer en økt? Er det vanskelig å få til trinnene?

Gjest majas mamma
Skrevet

Eller Samba? Har aldri hørt om Zumba før? Noe nytt?

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har prøvd zumba 1 gang - og skal ta timen flere ganger.

Jeg syntes det var kjempegøy - trinnene var greie nok på timen jeg tok iallefall. den varte i 40 min, var ganske så slitsom. :) men kjempegøy. anbefales

Mary Poppins
Skrevet

Ja det er ganske nytt i Norge :)

Skrevet

Zumba ja - dansetrening...

Skrevet

Jeg har vært på noen timer, og storkoser meg. Timen varer 60 minutter, og jeg er god og svett etterpå.

Trinnene i seg selv er ikke vanskelige, men det å få med hoftene kan være en utfordring... Tror instruktøren har noen ekstra ledd i hoftene...

Heldigvis er det ikke bare jeg som ikke har "leddløse" hofter :)

Skrevet

Jeg har bare hjemmeversjonen, og der kan du legge opp treningen fra 20min burn til en hel times trening.

Hoftene får man med etterhvert ;)

Det er en morsom form for trening. Men visste ikke at man kan ta dette som timer?

Det er vel bare no vi på bygda må vente på en ti- tolv år?

Skrevet

Jeg har bare hjemmeversjonen, og der kan du legge opp treningen fra 20min burn til en hel times trening.

Hoftene får man med etterhvert ;)

Det er en morsom form for trening. Men visste ikke at man kan ta dette som timer?

Det er vel bare no vi på bygda må vente på en ti- tolv år?

Jeg har tenkt litt på den dvden du får kjøpt gjennom TV-shop. Det ser morsomt ut, og jeg er jo blitt så glad i trening. Å kjenne at kroppen blir svett og sliten er en herlig følelse.

Du trener både utholdenhet og styrke?

Skrevet

Jeg har vært på noen timer, og storkoser meg. Timen varer 60 minutter, og jeg er god og svett etterpå.

Trinnene i seg selv er ikke vanskelige, men det å få med hoftene kan være en utfordring... Tror instruktøren har noen ekstra ledd i hoftene...

Heldigvis er det ikke bare jeg som ikke har "leddløse" hofter :)

Jeg tenkte på den dvden du får kjøpt via tv-shop, visste ikke at det fantes sånne timer på treningsstudioer. Du trener både styrke og utholdenhet, ikke sant?

Skrevet

Jeg har prøvd zumba 1 gang - og skal ta timen flere ganger.

Jeg syntes det var kjempegøy - trinnene var greie nok på timen jeg tok iallefall. den varte i 40 min, var ganske så slitsom. :) men kjempegøy. anbefales

Jeg tenkte på den dvden du får kjøpt via tv-shop. Visste ikke at det var mulig å ta timer på treningsstudio. Uansett trives jeg godt med å trene hjemme.

Det trener både styrke og utholdenhet?

Skrevet

Zumba. Masse reklame for det på tv-shop. (Står i fare for å gjøre mitt livs kjøp gjennom tv-shop.) Det er en form for dansetrening.

candyqueen_83
Skrevet

Zumba. Masse reklame for det på tv-shop. (Står i fare for å gjøre mitt livs kjøp gjennom tv-shop.) Det er en form for dansetrening.

Jeg har også vurdert å kjøpe derfra. Men det blir vel som med alt annet fra tv-shop. Liggende i et skap.

Skrevet

En dvd kan vel ikke koste all verden - så løp og kjøp! :o)

candyqueen_83
Skrevet

Ikke bare en dvd. Man må jo kjøpe den dvd`n og den dvd`n, også det utstyret, og snart kommer det vel mer utstyr og :PP

Skrevet

Jeg tenkte på den dvden du får kjøpt via tv-shop, visste ikke at det fantes sånne timer på treningsstudioer. Du trener både styrke og utholdenhet, ikke sant?

Har ikke prøvd DVD'en, men vurdert å kjøpe den.

Du trener både styrke og utholdenhet, ja - kjempetrening og kjempemorsomt :)

Skrevet

Har ikke prøvd DVD'en, men vurdert å kjøpe den.

Du trener både styrke og utholdenhet, ja - kjempetrening og kjempemorsomt :)

Har mer eller mindre bestemt meg for å kjøpe den, men venter kanskje litt til. Har en del annet morsomt på gang på treningsfronten, har akkurat fått meg en sånn fin treningsball som jeg lærer meg å bruke.

Skrevet

Den koster 500 + frakt, så det er jo litt penger, særlig nå som jeg venter en del regninger. Men jeg kommer nok til å kjøpe den etterhvert, når den fine treningsballen min mister litt av nyhetens interesse. Det er jo gøy å ha litt å variere med på treningsfronten.

Skrevet

Jeg har også vurdert å kjøpe derfra. Men det blir vel som med alt annet fra tv-shop. Liggende i et skap.

Jeg har aldri kjøpt noe fra tv-shop, nettopp av den grunnen. Men jeg har skaffet meg litt treningsutstyr, og det har ikke blitt liggende i et skap (eller redusert til stumtjener for treningssykkelens vedkommende), Jeg har faktisk brukt det jevnlig i et par år nå.

Skrevet

Har mer eller mindre bestemt meg for å kjøpe den, men venter kanskje litt til. Har en del annet morsomt på gang på treningsfronten, har akkurat fått meg en sånn fin treningsball som jeg lærer meg å bruke.

Høres jo veldig greit ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...