Gjest ryggplager Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Er det noen som har erfaring i å gå med masai sko? Hjalp de mot ryggproblemene? 0 Siter
Tonette Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har gått med mbt-sko daglig i 2 år nå, og er meget fornøyd med de. Jeg er bedre i ryggen, men blir fort dårligere igjen når jeg bruker andre typer sko. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Bruker MBT-sko på jobb, og synes de er veldig gode. Kjøpte dem for fotplager og ikke ryggplager. Fotplagene er borte 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har slike. Jeg slet med vondt i føttene og ryggen. vi har veldig harde gulv på jobben. Mbt-skoene hjalp meg godt, og nå tør jeg ikke tenke på å gå med noe annet på jobb. Men det tok litt tilvenning i begynnelsen. du tar i bruk muskler du til vanlig ikke bruker, og bør starte litt forsiktig og øke gradvis. 0 Siter
Speak Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jeg bruker dem når jeg går turer på asfalt. Har ikke ryggproblemer, så jeg vet ikke om de hjelper mot det. Men jeg kjenner at jeg blir mer sliten av å gå med dem. Mye bedre bevegelse også. Blir rett og slett mindre stiv i kroppen. 0 Siter
Gjest fuchur Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hvis jeg bruker dem hele dagen på jobb kan jeg bli mer stiv i ryggen, spesielt hvis det er en stund siden jeg brukte dem. Jeg er stort sett godt fornøyd, de er myke for føttene og gode å gå i på det harde gulvet, men jeg kan bli sliten utpå dagen, så jeg har et par vanlige "tresko" som jeg bytter på med. Hadde kanskje vært bedre om jeg hadde et par å bruke ute og ellers også så det ble med mengdetrening etterhvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.