Gå til innhold

Hvitløkslukt

Anbefalte innlegg

Gjest garlicen
Skrevet

Reagerer du negativt om du kjenner noen lukter hvitløk? Eller er det blitt akseptabelt å lukte hvitløk i dag?

Skrevet

Tuller du eller??? Akseptert å spise hvitløk? jeg spør da for svarte ikke andre om jeg kan spise hvitløk! jeg spiser det nesten hver dag jeg, masse også - fordi det er godt og utorlig sunt! Veldig sjelden jeg hører jeg lukter hvitløk.. Jeg d***** da i om andre synes det lukter, hehe.. Tidligere når jeg spiste det sjelden så lukta det, men nå får jeg nesten aldri høre det - selv ikke av supersnuseren mamma som hater hvitløkslukt :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg spiser ganske ofte hvitløk, og bryr meg ikke særlig om det lukter, nei. Men er ivrig med tyggegummi eller "Frisk" om jeg tror det er ille.

Jeg bryr meg da selvfølgelig ikke heller om andre lukter litt hvitløk.

Skrevet

Det er forskjell på å lukte av at man har spist mat med litt hvitløk i, og det å lukte som at man har marinert seg i hvitløk også da.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er forskjell på å lukte av at man har spist mat med litt hvitløk i, og det å lukte som at man har marinert seg i hvitløk også da.

''Det er forskjell på å lukte av at man har spist mat med litt hvitløk i, og det å lukte som at man har marinert seg i hvitløk også da.''

Har dessuten inntrykk av at de som spiser massevis av hvitløk hver eneste dag kan lukte "gammel hvitløk" av hele kroppen (hud og hår) og ikke bare av ånden. Når dette blandes med uvasket kropp blir det ikke veldig tiltrekkende...

Skrevet

Spiser ikke de fleste hvitløk titt og ofte da? Jeg reagerer i hvert fall ikke på at folk har spist det, det er mange år siden jeg tenkte på det.

Skrevet

''Det er forskjell på å lukte av at man har spist mat med litt hvitløk i, og det å lukte som at man har marinert seg i hvitløk også da.''

Har dessuten inntrykk av at de som spiser massevis av hvitløk hver eneste dag kan lukte "gammel hvitløk" av hele kroppen (hud og hår) og ikke bare av ånden. Når dette blandes med uvasket kropp blir det ikke veldig tiltrekkende...

hehe.. uff, det hørtes ille ut! men neida, det vil jeg ikke si altså... jeg har pusta på folk etter jeg har spist hvitløk og spurt om jeg lukter, men får nei til svar. Så tror man lukter mindre når man spiser det hver dag.. aner ikke..

men da vi var i syden og spiste aioli med masse hvitløk, dro på fylla og svetta dagen etter så lukta det helt grusomt av svetten! Jeg kasta opp av egen svettelukt, hehe.. men det må ha vært kombinasjonen. Både samboern og jeg lukta dritt.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes rå løk lukter mye verre en hvitløk jeg da. Hvis noen akkurat har spist rå løk er det helt pyton å prate med de etterpå.

Skrevet

Reagerer nesten positivt jeg, synes hvitløk er utrolig godt. Synes ikke det lukter vondt av folk som lukter hvitløk.

mariaflyfly
Skrevet

Spiser ikke de fleste hvitløk titt og ofte da? Jeg reagerer i hvert fall ikke på at folk har spist det, det er mange år siden jeg tenkte på det.

Enig :)

Skrevet

Enig.

Skrevet

Jeg tror ikke vi merker om noen lukter hvitløk lenger, sikkert fordi det er så vanlig.

Gjest god lukt
Skrevet

Jeg synes det lukter godt jeg.

Unntaket er dagen derpå, hvor det lukter salig blanding av kebab og fyll. Det kan jeg spare meg for.

Spiser jevnlig hvitløk selv, kan kjenne på andre om de har spist også, men som sagt, så liker jeg lukten.

Om noen spiser rå kål derimot, da lukter det skikkelig råtten ånde etterpå og det kan jeg virkelig styre meg for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...